Rambo

Acțiune, Thriller (Germany, United States of America)

Sylvester Stallone, Ridley Scott

Nu Image, Lionsgate, Emmett/Furla Films, Equity Pictures Medienfonds GmbH & Co. KG IV, Millennium Films

24 Ianuarie 2008

25 Ianuarie 2008

<p>Au trecut 20 de ani de cand Rambo a ajutat pe rebeli sa se apare impotriva invaziei rusilor in Afghanistan si in aceste zile fostul soldat duce o viata linistita in nordul Tailandei. Insa in ciuda faptului ca Rambo a luat o pauza, razboiul civil a intrat in al 60-lea an si in fiecare zi din ce in ce mai multi rebeli, mercenari, medici si voluntari trec prin satul in care locuieste veteranul, majoritatea gasindu-si sfarsitul in mijlocul luptei.</p><p> </p><p>Intr-o zi, Sarah si Michael Benett sosesc in sat si il roaga pe Rambo sa ii ajute sa navigheze pe raul Salween pentru a putea duce medicamente si hrana tribului Karen. Nu pot merge pe drumul obisnuit deoarece armata birmaneza a amplasat mine pe tot traseul, facand astfel imposibila traversarea regiunii.</p><p>La 2 saptamani dupa ce veteranul ii lasa in regiunea locuita de trib, preotul Astor Marsh ii anunta ca acestia nu s-au mai intors din misiune. Totodata Astor detine informatia ca acestia au fost rapiti de armata si pentru a-i salva acesta s-a imprumutat de unde a putut si a angajat o trupa de mercenari. Chiar daca Rambo a renuntat de mult timp la violenta, gandul ca oameni nevinovati sunt folositi ca pioni in acest razboi murdar nu-i da pace si astfel se aventureaza pe teritoriu inamic alaturi de grupul platit de preot. </p>

Rudolfo

08.09.2018

un film destul de reusit fata de rocky 6,multa actiune si suspans.....pt ani lui Sylvester Stallone eu zic ca ii un film reusit.....merita vazut daca esti fan Rambo...vizionare placuta;)

1 4

henrich

08.09.2018

Cel mai bun Rambo al "tuturor timpurilor" :)

1 4

claudiurhssv

08.09.2018

Filmul nu se abate de la tipicul celor 3 parti de pana acum , insa a fost bine garnisit cu efecte speciale, ce nu prea erau prin '88. Actorul Sylvester Stallone insa .. nu a mai progresat de la '88 incoace. Joaca la fel de fad si fara savoare ca si pana acum. Incep sa ma intreb oare costumele le-a facut la masina proprie de cusut ? In Rambo IV a ajuns sa fie actor, producator, regizor, scenarist, putin mai avea si o facea si pe cameramanul. Dar .. dupa cum bine stiti exista si o mare parte din noi care savureaza acest film cu o placere deosebita, si pot spune ca pentru forma fizica merita un 10. La anii lui arata excelent, insa ar putea sa lase actoria de acum pe seama celor din spatele lui. Timpul lui a apus, patentul "Rambo" are bine definita pozitia lui in filmografie, nu il va detrona nimeni niciodata deci nu era necesar sa se mai faca un remake. Toate acestea fiind spuse nota mea pentru acest film este 6. Vizionare placuta.

8 6