Animaţie, Comedie, Familie, Western, Aventuri (United States of America)

Gore Verbinski

John Logan

Paramount Animation, Paramount, Nickelodeon Movies, GK Films, Blind Wink

2 Martie 2011

4 Martie 2011

Rango este un cameleon domesticit care traieste intr-un terrariu si viseaza la statutul de erou, consolandu-se cu speranta ca intr-o zi i se va oferi sansa de a-si demonstra calitatile de justitiar. Atunci cand paraseste confortul terrariului in cautare de aventuri palpitante, vanat fiind de catre un soim, Rango se trezeste intr-un oras din Vestul Salbatic denumit Dirt, in care localnicii nevinovati sunt terorizati de catre un grup de banditi si nu exista un reprezentant al legii capabil sa restabileasca ordinea. Ucigand in mod intamplator pasarea de prada care il haituia, Rango este privit de catre locuitorii din Dirt ca un erou curajos si capabil sa instaureze domnia legii, motiv pentru care este numit in functia de serif. Numai ca raufacatorii din oras nu sunt dispusi sa renunte fara lupta la pozitiile pe care si le-au castigat, iar cameleonul va invata pe propria piele ca nu este suficient sa ai bune intentii pentru a juca rolul de erou in viata reala, cimitirul din Dirt fiind populat cu o multime de morminte ale celor ce au incercat sa se opuna tiraniei exercitate de catre banditi si sa instaureze dreptatea.

gogoloius

08.09.2018

2martie 2011 premiera , h 18.30. Sala pe sfert plina, filmul 20 de minute lasat asteptat. Curios pentru Cinema City, dar, deh e Romania. Si incepe, cu mentiunea audienta generala. Eu am fost cu copilul meu la varinata dublata. Despre film: o animatie greoaie de urmarit de catre copii (se simtea ”plictisul”in sala) cu personaje reale, dar ... hidoase pentru o animatie (sa vezi un crotal cum ”linge o sopirla .... grrrr) , cu dialoguri mult prea filosofice avind in vedere ca era totusi o animatie. De haz, nu are sens sa vorbesc. E adevarat ca filmul urmareste viata reptilelor, dar este o animatie si parca te astepti ca monstrii sa fie mai putin uriti iar eroii ... si mai putin uriti. Ori in Rango, crotalul te inspaiminta de-a dreptul, sopirlele asisderea, iar rango ... nimic altceva decit o camasa rosie cu coada. Despre poveste : interesanta, dar din nou, nu prea usoara pentru copii. Sa nu fiu inteles gresit: sunt poate atit de critic intrucit vorbesc de o animatie ce se adreseaza tuturor, special copiilor. Ori, din prisma lor, consider o nereusita. Mie unul mi-a placut, unele expresii ale sopirlei principale chiar le-am gustat. Dar ... eu am o virsta

14 17

RoseofSharon

08.09.2018

Mi-a plăcut foarte mult, vocile actorilor sunt extraordinare, de aceea este de dorit a se viziona varianta subtitrată-cu dublajul se pierde foarte mult-elementul vizual foarte bine reprezentat, poante deosebit de reuşite, povestea bine conturată. Am petrecut două ore amuzante, plăcute.

3 2

08.09.2018

o animatie extraordinara ,,,,, mi-a placut la nebunie ...faorte amuzant .....plin de actiune ...... foarte tare .... iar johnny depp aduce o doza de nebunie personajului ...... awesome