Raw Deal

Acțiune, Crimă, Thriller (United States of America)

John Irvin

De Laurentiis Entertainment Group (DEG), Famous Films (II), International Film Corporation

6 Iunie 1986

24 Noiembrie 2020

Raw Deal este un film de actiune aparut in anul 1986. De regia acestui film s-a ocupat John Irvin, iar de scenariul acestui film s-au ocupat Luciano Vincenzoni, Sergio Donati, Gary DeVore si Norman Wexler. Mark Kaminsky este dat afara din cadrul fortelor FBI, din cauza tratamentului dur pe care acesta il aplica suspectilor. Dupa un timp, Mark devine seriful unui mic orasel din Carolina de Nord. Seful celor de la FBI, Harry Shannon, a carui copil a fost ucis de un mafiot, pe nume Patrovina, ii cere lui Kaminsky sa ii razbune moartea fiului sau, cu promisiunea ca il va readuce in cadrul FBI, daca Patrovina va fi doborat intr-un final. Pentru a duce la bun sfarsit acest lucru, Kaminsky trebuie sa lucreze sub acoperire si sa se alature bandei lui Patrovina. Va reusi acesta sa-l doboare pe Patrovina? Sau isi va gasi sfarsitul la fel ca fiul lui Harry?

iulian30

08.09.2018

desi nu ma atragea,pe vremea cand incercam sa vad toate filmele lui Arnold,ca fan,am dat si de acest film,si spre surprinderea mea,chiar a avut o actiune reusita,o poveste intriganta,cu suspans,si evident actiune,deja si ceva romantism,deci o sensibilitate . Eu il recomand,e destul de reusit pentru un film de actiune.

0 0

myhaita1

08.09.2018

O actiune cam la fel cu mai toate filmele lui Arnold, batai si razbunarea finala in care El(Arnold) omoara tot si rade tot. Slabut mihai

0 0

brando

08.09.2018

un excelent film de actiune produs de Dino de laurentis ! un film care nu este atat de popular ca si cellate filme alelui Schwarzy dar este foarte bun in primul rand este mai serios decat Commando 1985 ! Arnold se iniltreaza intro retea mafiota si aci aata ca Marlon Brando cu parul dat peste cap fumeaza trabucuri si poarta costum. dar sfarsitul este ceve special - Arnie i-si ia geaca cea neagra de piele..... si isi umple gentile de armament zicand italienii si mafia nu prea sant oe gusrul meu trebuie sa termin si cu acestia..... ! astfel porneste in exetrminarea bandei nimicindu-i pe toti pan la ultimul iar cand il omoara pe sef.. arunca ironic peste el un castron de bomboane ...... mafia nu i cv ce sa ma impresioneze...... eu am metodele mele....... ! oricum este un film clasic ce trebuie sa stealnga celelte cu Arnoldla colectie !

0 0