Miller's Crossing

Dramă, Thriller, Crimă (United States of America)

Joel Coen, Francis Lawrence

Circle Films, 20th Century Fox

21 Septembrie 1990

30 Noiembrie 2020

Tom Reagan este sfatuitorul lui Leo, un sef mafiot din vremea prohibitiei. Cand Leo intra intr-un conflict cu un alt sef mafiot, Caspar, din cauza unui agent de pariuri care-l inselase pe acesta, Tom incearca sa mentina pacea intre cele doua grupuri rivale, dar se trezeste intr-o situatie de adevarat razboi in care nimic nu este ceea ce pare

Ronaldo

08.09.2018

O realizare de exceptie prin calitatea povestii si rolurile perfecte pe care le fac Gabriel Byrne, Jon Polito si John Turturro.

6 7

kluxxl

08.09.2018

Magnific! Un film absolut inteligent, in care sus inseamna jos, albul este negru si nimic nu e ceea ce pare. Incredibil gandit, astfel incat pe tot parcursul, orice actiune are o reactiune si nimic nu se intampla fara un motiv. Magistral creat, cu un acting de exceptie, regizat extraordinar, o cinematografie superba, decoruri si costume care parca te fac sa te simti in America anilor `20 si o coloana sonora minunata. Toate acestea si multe altele sunt cateva dintre motivele pentru care "Miller`s Crossing" este un film care nu trebuie sa lipseasca din colectia oricarui cinefil. Desi trebuie urmarit cu atentie, avand multe dedesubturi si metafore implementate foarte elegant, eu il recomand oricarui iubitor de film. Vizionare placuta!

14 6

El_KaPpa

08.09.2018

Filmul pe mine nu m-a impresionat asa tare si nici nu m-a dat pe spate cum au facut altele din acest gen (The Godfather,Scarface,Goodfellas,The Departed sau Gomorra) pe care le si recomand iubitorilor genului! Miller's Crossing e un film inteligent si care iese in evidenta prin replici si jocul actorilor! In rest nu am fost impresionat nici de regie ,nu sunt tocmai un fan al fratilor Coen, nici de scenariu si nici de decoruri sau coloana sonora! Eu zic ca se putea mai bine la acest capitol! E o parere personala si eu unul recomand acest film doar pentru jocul actorilor, pentru replicile inteligente si dialogurile captivante! 7/10

9 19