Hart's War

Dramă, Război (United States of America)

Gregory Hoblit

David Foster Productions, Cheyenne Enterprises, David Ladd Films, Metro-Goldwyn-Mayer

15 Februarie 2002

25 Octombrie 2020

Tommy Hart este un student la Harvard in anul doi, care se inroleaza in armata pentru a lupta in cel de-al doilea razboi mondial. Spre ghinionul sau, este luat prizonier de catre germani. Cand o crima are loc in lagar, acuzatia de omor cade asupra locotenentului Lincoln Scott. Colonelul William McNamara, prizonier si el in lagarul nazist, incearca sa il convinga pe comandantul S.S. Wilhelm Visser ca prizonierii sa aiba propriul lor proces. Hart este desemnat sa il apere pe colegul sau, dar, cu cat investigheaza mai mult cazul, descopera ca nu toti ceilalti colegi ai lui ii tin partea. Intre timp, McNamara se foloseste de proces pentru a-si masca propriile intentii, o misiune de a distruge depozitul de armament al germanilor.

eedy

08.09.2018

un film de razboi excelent,cu un Marcel Iures tinindu-le piept cu brio starurilor hollywoodiene

7 2

Rudolfo

08.09.2018

Colonelul William McNamara ( interpretat de Bruce Willis) este detinut într-un lagãr de prizonieri german, în timpul celui de-al doilea rãzboi mondial. Fiind ofiterul american cel mai înalt în grad, el continuã sã-si comande trupele aflate în lagãr, strãduindu-se sã mentinã viu simtul onoarei printre militarii sãi, sub supravegherea atentã a colonelului german Werner Visser ( interpretat de Marcel Iures). În tot acest timp, McNamara plãnuieste în secret sã loveascã inamicul, asteptând un moment prielnic. Acesta se iveste atunci când în lagãr are loc o crimã. Profitând de faptul cã Visser este investigat de Curtea Martialã si, ca urmare, paznicii nemtii reduc din vigilentã, McNamara pune la cale un plan de evadare si apoi de distrugere a unei fabrici de munitie din vecinãtatea lagãrului, ajutat de tânãrul locotenent Tommy Hart (Colin Farrell). Împreunã cu oamenii sãi, McNamara se comportã eroic, sacrificându-si viata pentru patrie. MGM Pictures prezintã filmul HART'S WAR / RÃZBOIUL LUI TOM HART, o productie David Ladd Films, în colaborare cu David Foster Productions si Cheyenne Enterprises. Filmul este regizat de Gregory Hoblit. Scenariul este realizat de Billy Ray si Terry George, dupã romanul lui John Katzenbach. Producãtori sunt David Ladd, David Foster, Gregory Hoblit si Arnold Rifkin, iar producãtor executiv Wolfgang Glattes. Montajul este semnat de David Rosenbloom, iar imaginea de Alar Kivilo. Scenografia este realizatã de Lilly Kilvert, iar costumele de Elisabetta Beraldo. Autorul coloanei sonore este Rachel Portman. În rolurile principale sunt Bruce Willis si Colin Farrell. Din distributie mai fac parte: Marcel Iures, Terrence Howard, Cole Hauser, Linus Roache.

2 10

sinradu

08.09.2018