Red Dawn

Război, Acțiune, Thriller, SF (United States of America)

Dan Bradley

Contrafilm, FilmDistrict, FilmNation Entertainment, Metro-Goldwyn-Mayer, United Artists

21 Noiembrie 2012

28 Iulie 2021

<p>Buni jucători de fotbal american, un grup de adolescenţi cunoscuţi sub numele de echipă: Wolverine, nu reuşesc sa-şi înfrîngă adversarii, pe cei din echipa Titanilor, dar primesc o altă şansă sa-şi dovedească spiritul combativ atunci când armata nord-coreană invadează SUA. Acţiunea are loc undeva în Seattle şi începe cu adevărat atunci când fraţii Jed şi Matt Eckert sunt treziţi în zori de zgomotul avioanelor de luptă nord-coreene care invadează oraşul prin plasarea câtorva sute de soldaţi paraşutaţi. Ei înţeleg imediat situaţia dificilă în care se află. Au un atu important datorită faptului că Jed a fost puşcaş marin şi are experienţa războiului. Cei doi fraţi reuşesc să se salveze de inamici şi împreună cu câţiva dintre colegii din echipa Woverine şi sub acelaşi nume organizează rezistenţa şi încep să ducă o luptă de gherilă împotriva forţei de ocupaţie.</p>

Bci2

08.09.2018

Un grup de tineri americani se luptă să-și salveze orașul de invadatorii (desigur, nord-) coreeni, soldați înarmați. Mi-a plăcut acțiunea intensă și fantastică a filmului, în sensul c-ar fi cam imposibil să se-ntâmple așa ceva. Poate c-ar merita chiar 8.5, dar nu 9. Merită văzut oricum. Are încasări bune pentru moment, nu excpționale, reflectând și ce-am zis aici. PG-13 de 114 minute că n-ai timp să te plictisești. Se pare c-ar fi un remake al unui film american similar din 1984. Un film cu B-action, care zic unii că ,,ne insultă inteligența"! Superficial este amuzant. E o îmbunătățire în scenarizare, dar nu în acțiune, a primului film din 1984. Alții zic însă că cel din 1984 a fost cu mult mai bun; eu nu-l v[zui pe cel din 1984, a;a c[ nu ;tiu cine are dreptate. oricum merită văzut, atâta timp cât nu v-așteptați la ceva foarte deștept sau subtil. Guerilla warfare cu explozii, ciac-pac, ... caracterele eroilor sunt doar schițate, ... greu să treacă de duzină, dar este amuzant dacă nu vrei să te gândești la realitate așa cum este, sau cum ar fi. provoacă comentarii lungi mai peste tot și nu-s toate pozitive. M-a surprins când am văzut începutul, aproape prevenindu-mă să-l văd, din cauza aspectului cu armata Coreii de Nord parașutând în SUA ???!!! Haida-de !-- Cam greu de înghițit pastila asta!

4 12

10_nut

08.09.2018

Un film faorte reusit plin de actiunje si foarrte interesant chiar daca erau cu niste copii. Pacat ca chris hemsworth nu a supravietuit pana la final. Bine ca Josh Hutcherson a supravietuit. ILR ECOMAND. NOTA MEA 10

1 9

rocco123

08.09.2018

Nu mi-a plăcut filmul, foarte slab. Actorii sunt necunoscuți și fără talent, mai ale Josh Peck care nu are stofă de actor. Dacă sovieticii nu mai sunt un adversar viabil au decis să facă din nord-coreenii băieții răi. Probabil dacă îi alegeau pe chinezi, parcă arăta o amenințare mai credibilă. Încercările de a realiza un prolog pentru a explica situația ridicolă prin care nord-coreenii invadează Statele Unite nu are prea are sens. Astăzi americanii sunt îngrijorați cu privire la teroriști din Orientul Mijlociu, Iran și China. Coreea de Nord sunt departe de a fi inamici puternici. Dar asta e problema cu găsirea unui adversar bun în lumea de astăzi. Statele Unite ale Americii este vulnerabil la o serie de lucruri, dar invazia nu este un motiv de îngrijorare mare. Nu îl recomand, este o mare pierdere de timp.

3 2