Red Dog

Dramă, Comedie, Familie (Australia)

Kriv Stenders

Endymion Films, ScreenWest, Woss Group Film Productions, Screen Australia, Essential Entertainment, South Australian Film Corporation

4 August 2011

13 August 2020

Bazat pe o poveste reala petrecuta in Australia in anul 1971 si devenind apoi o legenda Australiana, filmul Red Dog ne prezinta povestea unui caine cu blana rosie pe nume Red de cand a fost gasit pe un drum in pustietatea continentului amintit si pana a ajuns simbolul unei comunitati locale din Pilbara, o poveste pe cat de amuzanta pe atat de trista si tragica. <br /><br />Filmul ne prezinta o lectie de curaj, o poveste despre loialitate si prietenie dintre necuvantatoare si om cat si aventurile acestora de-a lungul a catorva ani.

hasky

08.09.2018

o idee buna un caine foarte destept dupa cate am vazut , sper sa fi tare cum se vede in trailer .....http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eZZDpiCeUgo

0 2

betonela_19

08.09.2018

Un film bun , l-am vizionat aseara si mia lasat o impresie buna chiar in anumite momente ma emotionat.Imi plac filmele de genul acesta mai ales ca e inspirat din fapte reale.

0 2

adrianrus

08.09.2018

Un film extraordinar de bine facut, un scenariu complex si bun, actori priceputi si o poveste foarte emotionanta care nu are cum sa te lase rece iar pentru cei mai sensibili este foarte posibil sa acumuleze si cateva lacrimi. Are cateva faze ce iti aduce un zambet pe fata, un acting bun si intamplarile frumoase, amuzante si emotionante a unui caine roscat ce trage vanturi des :). Numai un cinefil 'bolnav' de atata comercial si 3D nu ar aprecia un astfel de film. Pentru mine este o adevarata capodopera si intra lejer in top 10 filme pe 2011. Nu as refuza sa il revad pe viitor, un astfel de film nu se uita. 10 +

5 2