Red Heat

Acțiune, Crimă (United States of America)

Walter Hill

Oak Pictures, TriStar Pictures, Carolco Entertainment, Lone Wolf

17 Iunie 1988

29 Octombrie 2020

Capitanul Ivan Danko nu este un politist ca oricare altul. Datorita aspectului sau fizic, al firii taciturne si retrase, capitanul Ivan si-a castigat, printre colegii sai, porecla de “Falca de Fier”. Cu toate acestea el este cel mai bun politist al diviziei criminalistice din Moscova. La polul opus se afla detectivul sergent Art Ridzik, un detectiv mereu pus pe sotii, bine imbracat, cunoscut de toti colegii sai drept "zapacit" dar recunoscut ca fiind unul dintre cei mai buni politisti din Chicago. Doi politisti de elita, doi oameni total diferiti ce fac parte din doua culturi total opuse, nevoiti sa colaboreze, impotriva vointei lor, pentru rezolvarea unui complicat caz, chiar in inima mafiei drogurilor.

iubytelxxl

08.09.2018

bun filmul ...10

0 0

raspopilcarita

08.09.2018

Pe cine cautam noi sa pacalim a existat un asemenea conflict este stiut . Acum este vorba de doi care stiu sa se joace prin fata camerelor de filmat , sunt buni este adevarat dar parca prea buni pentru a juca intr-un asemenea conflict stiut fiind faptul ca sa jucat la scena deschisa . Nici acum nu se stie care sunt superiorii . Actorii sunt perfecti si placuti dar filmul cu idee cu tot sunt mult in urma , n-au farmec , lipseste cu desavarsire spectacolul vietii . Atitudinea lui Ivan este dea dreptul batjocura pentru unul care-i cunoaste pe rusi iar Art ironizeaza oameni pe care nu a incercat nici macar din respect pentru film sa-i cunoasca . Slabut , de-a dreptul slab .

1 2

iulian30

08.09.2018