Patrick Hughes

Wildheart Films, Hughes House Film, Screen Australia, Wolf Creek Pictures, McMahon International Pictures

5 Noiembrie 2010

23 Noiembrie 2020

highlander

08.09.2018

Am petrecut la inceput minute bune scarpinandu-ma retoric in cap si incercand sa imi inchipui ca trebuie sa travesez eu insumi un tinut arid ca cel al Australiei, in cautarea unui “cangur cu ochelari” care sa ma anime, dar dau peste respiratia greoaie a unor cai raspandita de un vant ce nu aduce nimic mai sigur.Un scenariu care te face sa astepti mult si bine, pana cand apare intriga, acel Jimmy , un evadat foarte periculos dintr-o inchisoare de maxima siguranta, plecat val-vartej ca sa se razbune pe oamenii legii si ai unui oras care i-au curmat viata sotiei sale si i-au rapit libertatea.E o lupta parca copiata din western-uri, numai ca ea se da pe timpul noptii, o potera neputincioasa organizata de un serif cu un istoric greu de rumegat, care ne aduce aminte de un stapan stupid ca cel din filmul “Orasul Fantoma”. Daca ma intrebi cam in ce categorie sa-l bag, uite ca nu stiu, e un talmes-balmes dupa ce apare detinutul impuscand in stanga si in dreapta, cu o fata inspaimantator de disfigurata, cred baietii de la machiaj au scapat cam multe cicatrice decat erau in scenariu, parca scapat din filmul “Planeta Maimutelor”, dar cam tacut, vorba multa saracia filmului, gestica, raspunsuri stupide, mirosul de sange amestecat cu praful de pusca, surpriza sau iluminarea cazuisticii apare abia la sfarsit, cand antieroul se transforma in erou in ovatiile gloantelor.Era sa uit de tanarul, naivul si carismaticul politist Shane interpretat de Ryan Kwant destul de elocvent. Interesanta si prezenta unui animal de prada in film, in cazul nostru o pumă, facand o paralela care pare sa fi renascut din propria cenusa, rezolvand problema datorie eterne care macina omenirea. Ma uit in sus tare si nu pot sa-i dau o nota mare !

11 6

SNAKE666

08.09.2018

Bineinteles ca nu este recomandat iubitorilor de filme fanteziste cu supereroi unde anumiti cinefili se pot da fericiti in stamba incercand sa ghiceasca cam la ce o fi facut filmul de fapt referire si catre ce anume este indreptata actiunea filmului, sa dezbata multitudinea de roluri si personaje controversate din film, neaducand cu toate acestea nici o lamurire in plus, ci doar isi exprima propriile ambiguitati cu tot felul de expresii care mai de care mai savante cautate asiduu prin dictionare redeschise si a doua zi pentru a intelege ei insisi ce au scris mai exact acolo. Iar daca ii iei mai tare afli ca nu doar ca nu au inteles nimic dar nici macar nu au urmarit tot filmul pana la capat intrucat au adormit in timpul vizionarii. Red Hill nu le poate oferi astfel de satisfactii intrucat este un film fara ipocrizii, ce te vrajeste prin felul in care se desfasoara actiunea fimului, dezvaluind o realitate cruda si salbatica in care rautate umana se impleteste cu neputinta, suferinta si nebunia. Ingrediente ce fac ca filmul sa devina astfel greu de digerat pentru cei care au trait in puf sau se pacalesc in fiecare zi ca traiesc intr-o securitate deplina si ca nimic rau nu li se poate intampla. Este un film cu o puritate a sa neciobita de tot felul de efecte speciale de desene animate sau de eroi care schimba replici amuzante intre doua schimburi de focuri si intre doua partide de sex.

2 4

Lucass19

08.09.2018