Red Lights (2012)

Thriller | 02 March 2012 (Spain, United States of America)

Lumini roșii (2012)

Red Lights

Thriller (Spain, United States of America)

Rodrigo Cortés, Nicholas Stoller

Attitude Pinículas y Films A.I.E., Cindy Cowan Entertainment, First Generation Films, Nostromo Pictures, Antena 3 Films, Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales, Generalitat de Catalunya - Institut Català de les Indústries Culturals (ICIC), La Sexta, Canal+ España, Millennium Films, Televisió de Catalunya

2 Martie 2012

30 Noiembrie 2012

<p>Misticismul și superstiția pot oferi oamenilor speranță. Dacă există ceva dincolo de lumea noastră și această realitate, ceva ce nu putem vedea, atunci poate că există și o portiță spre un izvor de cunoaștere secretă la care nu au acces decât cei inițiați care pot oferi soluții la probleme care depășesc știința și pregătirea noastră.Bineînțeles în cea mai mare parte escrocii sunt aceia care fac apel la sentimentele noastre și la dorința de a cunoaște misterele universului.Ei însă nu fac altceva decât să manipuleze mulțimile prin talentele lor speciale.</p><p>Thrillerul supranatural Red Lights ne oferă perspectivă de a vedea cum stau lucrurile prin ochii unor oameni de știință sceptici. Dr. Margaret Matheson și asistentul ei Dr. Tom Buckley se folosesc de știință și raționamentul ei pentru a demonta miturile create în jurul fenomenelor paranormale și a demonstra că spiritiștii și clarvăzătorii, toți cei care pretind că posedă puteri și abilități supernaturale nu sunt altceva decât niște șarlatani.</p><p>Când celebrul medium Simon Silver reapare din anonimat după o lungă perioadă de retragere pentru a oferi oamenilor unul din cele mai spectaculoase și mărețe evenimente<span><span>, Tom Buckley crede că are în sfârșit șansa de a demasca cea mai mare fraudă din lume. Totuși Margaret refuză ferm să îl ajute să facă o investigație cu privire la puterea și abilitățile paranormale ale acestuia. </span></span>Tom pornește singur în cautarea adevărului și devine din ce în ce mai obsedat de dorința de a îl demasca pe Simon și a expune lumii întregi adevărul și anume că acesta nu este decât un impostor. Dar așa să fie oare?</p>

Allan_Valente

08.09.2018

Cand am auzit ca Robert De Niro si Cillian Murphy vor aparea impreuna intr-un film am exclamat: "WOW!". Am considerat drept bonus faptul ca va fi si un thriller cu elemente de mister si cu un titlu mai mult decat intrigant. Intre timp, poate din nerabdare, am tras cu ochiul la trailer. Ceva mi s-a parut in neregula. Mi-am spus: "Doar nu am ajuns sa judec un film dupa trailer!". Aseara am vizionat filmul.... Concluzia la care am ajuns e urmatoarea: Nu e suficient sa-l ai pe cel mai mare actor din istoria cinematografiei alaturi de unul dintre cei mai promitatori (inca) tineri actori si un subiect care ar putea face deliciul publicului daca nu esti in stare sa elaborezi un scenariu pe masura, daca nu esti capabil sa creezi o anume atmosfera sau daca nu ai calitatile regizorale necesare sa poti da indicatii unei asemenea distributii. Fara doar si poate, vinovatul principal pentru nereusita acestui film este Rodrigo Cortes. Putea iesi o capodopera, insa ce-a iesit... Plictisitor, tras de par, replici pe alocuri penibile, situatii ridicole, personaje prea putin individualizate de care pur si simplu nu iti pasa ca privitor, de care n-ai cum sa te atasezi. Pe scurt, prea putine elemente interesante. Mentionez ca sunt indulgent cu notarea filmelor pentru ca apreciez munca cineastilor, sa faci un film e o munca deosebit de dificila. Doar pentru Robert De Niro il notez cu 5, dar ar trebui sa-si aleaga proiectele mai cu atentie pentru c-ar fi pacat sa se faca de rusine acum, dupa o asemenea cariera.

6 8

recoll

08.09.2018

Subiectul din acest film a mai fost dezbatuta in multe filme.Este vesnica polemica intre stiinta si religie,intre adevar si/sau miciuna sau mai bine spus cat adevar si cata minciuna.In SUA acesti asa zisi" vraci" inseala oameni pentru bani de multe secole,mai rau este ca ei se folosesc de religie pentru ca credinta poate aduna mai multi oameni la un loc iar cand acestia numai gasesc nicio speranta apeleaza la Dumnezeu dar fara sa IL fi respectat pana atunci,partea nasoala pentru ei este ca apeleaza in ultimul moment ;este ca si cum ai imprumuta bani de la cineva ,ai nesimtirea de a nu ii da acestuia banii la timp,peste 3 ani ii inapoiezi banii doar pentru a ii mai cere o noua suma... Iisus nu a cerut bani pentru vindecarea suferinzilor,toti cei care cer bani si considera ca au puteri sunt la fel de magicieni "reali"precum criss angel si toata ceata de iluzionisti...adica multa regie de platou.Trebuie sa intelegem ca exista intamplari/evenimente pe care oamenii de stiinta incearca sa le explice pentru ca sunt atei,cand il vei gasi pe Dumnezeu nu vei cauta o explicatie a tuturor fenomenelor, pe care nu le poti explica;suntem oameni si gandirea noastra nu poate atinge infinitul in gandire,de aceea omul toata viata invata;pentru ca si daca te-ai naste invatat viata tot ar fi prea scurta pentru a cunoaste totul (a citi teoria despre tabula rasa).Sa nu uitam ca Darwin si-a elaborat arhicunoscuta teorie dupa ce isi pierde fetita ,inecata;teoria sa venind ca o ura asupra Divinitatii. Revenind la film,acesta nu trebuie comentat ci doar privit,eu am incercat sa dezbat tema principala din film; filmul nu este o capodopera dar mi-a placut...cu de Niro sau fara el povestea ar fi fost aceeasi.Eu zic sa il urmariti,pentru ca nu este un film slab.

5 5

donpablo

08.09.2018

As incadra acest film la categoria drama psihologica care icearca sa scoata la suprafata tertipurile folosite de acei oameni care se cred vindecatori dar de fapt sunt niste escroci subtili care se folosesc de naivitatea oamenilor saraci cu duhul. Merita vazut chiar si numai o singura data.

1 2