Red Planet

Thriller, Acțiune, SF (Australia, United States of America)

Antony Hoffman

Mars Production Pty. Ltd., Village Roadshow Pictures, NPV Entertainment, The Canton Company, Warner Bros. Pictures

10 Noiembrie 2000

29 Noiembrie 2020

Red Planet este un film de science-fiction care nu face exceptie de la regula. Povestea prezinta jurnalul unei expeditii pe Marte, care are scopul de a contoriza rezultatele unui experiment anterior si evaluarea posibilitatii intemeierii unei colonii umane. Ajunsi la fata locului, pe membrii expeditiei ii asteapta citeva surprize, care schimba toate datele problemei. Pe o planeta aparent pustie, apare si personajul negativ, un robot militar care din cauza unei defectiuni, interpreteaza toate persoanele din jur, drept tinte ostile

mu_zz_i

08.09.2018

E un SF bun, destul de bun la capitolul efecte, cu o poveste bună. Aaaa, îmi plăcea foarte mult robotul, asta până când a început să omoare.

2 2

ceapaev

08.09.2018

In sfarsit un film sf foarte bub, cel putin pt.gustul meu.Povestea este buna , efectele suficent de bune ,raportat la scenariu.Povestea este chiar plauzibila.Din pacate filmele sf legate de spatiul extraterestru se raporteaza la invazii, mai putin intalniri in spatiul extraterestru, explorari in spatiul extraterestru.Daca aveti date despre asemenea filme, va raman dator.

2 2

PITZU

08.09.2018

Singura speranţă de supravieţuire a omenirii e colonizarea planetei Marte şi în acest scop e pus în practică un proiect ştiinţific de creare a condiţiilor de viaţă terestre pe planeta roşie prin plantarea unor alege capabile să producă oxigen. Când algele încep să dispară în mod misterios, o echipă de cercetători e trimisă pe Marte pentru a afla cauza. Un accident îi lasa însă fără mijloace de comunicare, provizii şi echipamente, ridicând foarte mult miza misiunii. Cei cinci astronauţi rămaşi pe Marte trebuie să lupte acum pentru propria supravieţuire pe o planetă pustie dar, după cum vor descoperi, nu şi nelocuită. Dar nu numai ostilitatea mediului şi misterioşii locuitori de pe planeta roşie sunt pericolul care îi pândeşte pe astronauţi. În urma unei defecţiuni, robotul navei îi consideră acum inamici şi încearcă să-i anihilieze.

1 1