Fantasy, Thriller, Horror (Canada, United States of America)

Catherine Hardwicke, Peter Collinson, Peter Collinson

David Leslie Johnson-McGoldrick

Appian Way, Random Films, Warner Bros. Pictures

11 Martie 2011

8 Aprilie 2011

<p align="justify">De foarte multi ani, locuitorii unui sat medieval sunt terorizati de catre un varcolac, care traieste in padurea intunecoasa ce inconjoara localitatea si ataca ori de cate ori este luna plina. Satenii s-au obisnuit sa convietuiasca cu fiara si sa ii ofere acesteia in fiecare luna cate un animal din gospodariile lor drept jertfa de sange, insa faptul ca bizara creatura incalca intelegerea in noptile cu luna plina si solicita sacrificii umane ii infurie atat de mult pe localnici incat apeleaza la ajutorul vanatorului de varcolaci Father Solomon pentru a ucide bestia. Father Solomon ii avertizeaza pe sateni ca varcolacul ia forma umana in timpul zilei si s-ar putea ascunde printre ei fara ca nimeni sa il banuiasca, moment in care tanara si frumoasa Valerie, a carei sora mai mare a fost ucisa de creatura padurii, incepe sa suspecteze ca bestia este chiar una dintre persoanele pe care ea le iubeste. Valerie este indragostita de un taietor de lemne pe nume Peter si planuieste sa fuga cu el in lume pentru a evita sa se casatoreasca cu Henry, baiatul unui fierar, pe care parintii ei il doresc ca ginere.  </p>

cameleonii

08.09.2018

Mie unul mi-a placut asa ca puteti da minus. Filmul te introduce perfect in atmosfera povestii bine cunoscute printr-un decor desprins parca din basm si prin vestimentatiile personajelor. Un film din care nu lipseste deloc suspansul , misterul ( banuind pe rand aproape personajele ca fiind un posibil varcolac ) , dar si romantismul. Finalul este unul tipic povestilor de basm , dar din care nu lipseste intensitatea trairilor personajelor principale. De vazut !

14 5

Skyline

08.09.2018

Filmul mi-a placut foarte mult si mai ales ca il asteptam de ceva vreme nu as fi vrut sa ma dezamageasca . Tot filmul pastreaza o atmosfera de basm care reuseste sa te transpuna in acea lume pe durata filmului...ninsoarea aceea ca in povesti , focul care mocneste la intrarea in casa bunicii , chiar casa bunicii ,decorul satului medieval ,capitele de fan care sunt impodobite cu flori de levantica . As putea spune ca acest film este precum un basm pentru adulti care reueste sa pastreze mult mister pana la demascarea varcolacului. Consider ca acest rol i s-a potrivit perfect Amandei Seyfried.

18 15

maroknu

08.09.2018