Dramă (United States of America)

David Mamet

David Mamet

Sony Pictures Classics

7 Aprilie 2008

30 Septembrie 2020

<p>Plasat în lumea sporturilor de contact din vestul Los Angeles-ului, filmul urmăreşte povestea lui Mike Terry, un profesor de jiu-jitsu care a evitat să se implice în circuitele profesioniste de lupte şi a preferat să-şi deschidă alături de soţie un curs de auto-apărare. În urma unui incident petrecut la club, între un poliţist şi un avocat neatent, Terry este nevoit să urce în ring pentru prima oară, în încercarea de a-şi achita datoriile şi de a-şi recupera respectul.</p><p> </p>

mcquin

08.09.2018

Pentru cei care se astepta la o cavalcada de batai cu mai muti parteneri a la Van Damme din care el iese mereu anvingator filmul de fata pote fi chiar plictisitor.Pentru cei care nu trec antamplator prin viata si percep nuantele situatiilor de care ne lovim pe parcursul vietii si pe care trebuie sa le trecem cu bine fara a ne lasa anfranti filmul este un bun prilej de gandire.

3 1

highlander

08.09.2018

Reactia e total normala pentru unii si o sai cred ...dar totusi cred ca in final iese din tiparele obisnuite al ultimelor filme cu Jean-Claude Van Damme sau alti batausi sau palmasi ai genului in care lucrurile tind sa se banalizeze de la faza la faza,de la pumn la pumn,de la stropi la ....e un film al oamenilor care pot mesteca o poveste mai aparte a adevaratului sportiv. Un film care ma emotionat,intelegand foarte bine viata sportiva si poate din prea multa dragoste pentru artele martiale.Poate prea cinstit si curat cu noi spectatorii aratandu-ne doar partea cea mai naturala a omului,aceea de a fi special.E posibil sa vad eu lucrurile altfel,asta nu inseamna ca filmul e slab si lipsit de nuanta,e bun si atat. Daca am privi din prisma practicantului de arte martiale,cred ca filmul de fata ar reliefa cu migala si atentie practic viata interioara a sportivului Mike Terry,un alt drum al cultului bushido,nu ar minimaliza deloc ideea ca pe primul plan al vietii adevaratului sportiv este disciplina sportiva si nu banii in care eroul filmului ne o arata destul de splendit si fara remuscari.Un film unde nu este admis non-combatul,nu sunt admise compromisurile indiferent care este rezultanta actiunii.Filmul de fata trebuie vazut cu ochii deschisi si apoi catalogat precum o fac eu acu dand un 8 linistit.

12 5

konn

08.09.2018