Remember the Titans

Dramă (United States of America)

Boaz Yakin

Technical Black, Walt Disney Pictures, Jerry Bruckheimer Films, Run It Up Productions Inc.

29 Septembrie 2000

30 Noiembrie 2020

In anul 1971 cand in oraselul Alexandria, din statul Virginia, fotbalul era considerat o pasiune pentru toti locuitorii orasului, Bill Yoast, un antrenor alb este inlocuit de Herman Bonne, devenit acum antrenor principal la echipa de fotbal a liceului. Acestia sunt singurii care pot sa treaca peste prejudecatiile din acea perioada si desi provin din 2 medii diferite, acestia devin foarte buni prieteni si incep sa antreneze echipa care incet, incet devine imbatabila. Succesul impreuna cu prietenia dintre un alb si un negru este primul pas pe care acestia 2 il fac spre schimbarea mentalitatii din acea perioada.

riddick

08.09.2018

un film frumos.despre cum poate opri sportul razboiul dintre doua rase(albi si negri)...

3 1

Ediz

08.09.2018

Remember the Titans. Un film iesit din acea rutina cu care suntem obisnuiti. Un story-line inedit, nou, fresh, si cu totul de apreciat. Idea filmului fiind respectul ( indiferent de culoare/rasa ), prietenia sincera, comunitate m-a facut inca din primele minute ale filmului sa fiu captivat de actiune. Foarte frumos se leaga elementele in acest film astfel incat la inceput era cu neputinta ca un om de culoare sa poata chiar schimba 2 vorbe, urmand ca dupa acel "trainning camp" ei chiar sa se imbratiseze dintr-o prietenie sincera (la care reactia celor care au ramas inlantuiti in acele criterii ...sa li se pare cu totul ceva deplasat " Ce le-au facut...le-au spalat creierii ?? " replica unui tata ). Filmul este suprinzator, special, atractiv din cauza continutului, povestei, actorilor care fac din film un film extraordinar si frumos. Il recomand cu toata placerea celor care nu l-au vazut., iar celor care l-au vazut chiar sa ii faca loc intr-o colectie.

7 0

andrei_horn

08.09.2018