Remembrance

Film TV, Dramă, Romantic (United States of America)

Bethany Rooney, Houchang Allahyari

Cramer Co.

2 Septembrie 1996

1 Decembrie 2020

<p align="left">Ecranizarea lui Bethany Rooney a romanului scriitoarei  Danielle Steel : "Remembrance"nu poate fi decat un succes comercial apreciat de public cat si de critici dar mai ales povestea nu trebuie pierduta, atat pentru subiect cat si pentru interpretare si scenariul. Povestea e "simpla in aparenta " dar un copil ce a trait o drama isi aduce cu nostalgie amintirile despre frumoasa ei mama, care a facut tot posibilul sa-si creasca fiicele curat si frumos ca sufletul ei dar un accident a intreruput toate acestea. Povestea e simpla :SERENA  s-a născut într-o familie de nobili italieni, pe care a abandonat-o pentru că se opunea căsătoriei ei cu americanul BRAD FULLERTOM, dupa ce nu gaseste nici un sprijin in familia sotului decedat in razboi, naste o superba fetita, adusa pe lume de cumnatul ei, in circumstante atenuante, nu accepta mostenirea sotului ei, devine nanechin cunoscut, se casatoreste din nou cu un fotograf plin de notorietate dar dependent de droguri , naste inca o fetita si destinul ei este imprevizibil!</p>

TheoLuvMCR

08.09.2018

Un film care se potriveste perfect cu aceasta zi de Duminica.O drama captivanta care mi-a conservat interesul la un nivel ridicat pe tot parcursul ei.

4 0

08.09.2018

Oare cine nu si-a pus in viata asta aceeasi intrebare? Cum de nu vad adevarata dragoste? N-o vezi pentru ca inima bate pentru altcineva, restul e recunostinta, cu totul era destinul eroinei daca stia sa aleaga dar a platit cu viata alegerea gresita, dar nu poti condamna dragostea, ea i-ti dirijeaza destinul, te indeamna la alegere dar sa nu uitam ca este aceeasi ecranizare a unui succes comercial a romanelor filmelor de succes a unei m

3 0

mihaelatb

08.09.2018

Cred ca "bunica " , aia cu undelemnul din reclama , a uitat deschisa usa la camara si cineva a furat siropul si dulceata de trandafiri facuta de " tanti Steel's ", asa incat duminicile dupaamiaza avem de suportat portia de diabet !

1 1