Repo! The Genetic Opera

Horror, Muzică, SF (United States of America)

Darren Lynn Bousman

Twisted Pictures, Lions Gate Films

18 Iulie 2008

10 Iulie 2009

<p>O epidemie devasteaza planeta, organele oamenilor nemaifacand fata si nevoia transplanturilor de organe creste. GeneCo o companie din domeniul biotehnologiei, profita de aceasta nevoie. Vanzarile de organe cresc, dar pentru cei care nu reusesc sa isi achite ratele, compania apeleaza la ajutorul recuperatorilor de organe, asasini talentati, ce trebuie sa returneze bunurile companiei cu orice pret.</p><p>Shilo Wallace este o tanara de 17 ani, ce sufera de o rara boala de sange. Ea este tinuta inchisa in casa de catre tatal ei, Nathan Wallace, ce doreste sa o protejeze de lumea inconjuratoare. Nathan are un secret, el este recuperator si urmatoarea sa victima este Blind Mag, cantareata de opera, nasa lui Shilo si o buna prietena a fostei sale sotii.  Familia Largo este compusa din Presedintele GeneCO Rotti, fiica sa Amber si cei doi fii, Luigi si Pavi. Cum Rotti este pe moarte, cei trei copii se lupta pentru conducerea GeneCo. Povestile tuturor acestor personaje se intersecteaza si fuzioneaza in acest musical rock.</p>

Allexandra

08.09.2018

As vrea sa-l vad..cine il are va rog sa ma contactati!

2 6

cezar33

08.09.2018

Un film dupa o opera rock in stilul Andrew Lloyd Webber. Cred ca din punct de vedere al compozitiei respecta cele trei reguli de baza. Locatie, timp si desfasurare. Dar am obiectia ca morbiditatea este exarcebata, ca parca lumea arata ca o civilizatie vampiristica. Muzica este excelenta si chiar o parte a distributiei incanta:Paul Sorvino, Anthony Head, Alexa Vega si desigur divina Sarah Brightman. Doar atat.

2 1

EveMitzy

08.09.2018

Filmul in sine nu m-a suprins in totalitate, dar Sarah Brightman (pe care nu mi-as fi imaginat-o niciodata in asa un rol) si, de asemenea, Paris Hilton, m-au surprins intr-un mod foarte placut. Muzica e geniala, recomandabila in special ascultatorilor de opera rock. Una peste alta, nota mea este 10. Merita vazut!

4 3