Comedie, Crimă, SF, Thriller (United States of America)

Alex Cox

Alex Cox

Universal Pictures, Edge City

20 Februarie 1984

2 August 2021

'' Repo Man '' este un film cult a cărui regie şi scenariu au fost semnate de Alex Cox . A fost distribuit de Universal Pictures în anii 1984 , la 2 martie în United States . Filmul ilustrează viaţa tânărului Otto Maddox , un tânăr ''punk rocker '' care locuia la Los Angeles . Acesta este concediat din slujba sa plictisitoare într-un supermarket . El află că părinţii săi ''ex-hippie '' îi vor trimite bani numai dacă îşi va relua studiile . Deprimat şi supărat , Otto îşi găseşte un prieten în persoana lui Bud care era ''repo man '' pentru o agenţie de recuperări automobile mici . Deşi conceptul de recuperator i se părea respingător la început , Otto devine el însuşi ''repo man '' atunci când vede cât de bine era remunerată munca aceasta . În acest fel Otto descoperă cât de intensă era viaţa unui astfel de om , începe să se bucure rapid de stilul de viaţă impus de noua lui meserie . Vechiul său stil de viaţă '' punk rocker '' i se părea acum plictisitor în comparaţie cu ce ajunsesesă facă . O întâlneşte pe Leila care îi spune că un Chevrolet Malibu din New Mexico conţine doi morţi în potbagaj . Otto nu o crede dar a doua zi află de recompensa pusă pe maşină . În afacere se implică între timp o bandă de hoţi mexicană , un agent guvernamental şi un om de ştiinţă nebun care conducea maşina în împrejurimile Los Angels-ului .

Anchidin

08.09.2018

Uitasem ca exista Emilio Estevez, noroc cu filmul asta. Incepe cu un june rebel care isi da demisia de la supermarket si e racolat de o echipa de insi care recuparau masini de la rau-platnici. Si o vreme ni-i prezinta pe astia, o meserie interesanta, fiecare tip are filozofia lui, toti sunt memorabili, e si o competitie intre ei si fratii Rodriguez. Dar se considera ca nu e de ajuns si se mai baga in poveste un Chevrolet Malibu cu ceva extraterestru in portbagaj urnarit de FBI si se amesteca si niste vechi prieteni de-ai rebelului, jefuitori de bacanii. Tonul e foarte des ironic si auto-ironic si intorsaturile sunt atit de multe si uneori deplasate incit pina la urma nu-ti mai pasa cum se termina. Bine, ca se si termina apoteotic.

0 0

Nagy

08.09.2018