Repo Men

Acțiune, SF, Thriller, Crimă (Canada, United States of America)

Miguel Sapochnik

Relativity Media, Stuber Productions, Universal Pictures, Dentsu Inc.

18 Martie 2010

7 Mai 2021

In viitorul apropiat compania The Union creeaza organe artificiale sofisticate si costisitoare prin intermediul carora durata medie de viata este extinsa. Latura diabolica a acestei afaceri consta in faptul ca, in situatia in care beneficiarul unui transplant de organ nu este capabil sa isi achite facturile, The Union trimite executori siliti pentru a recupera organele aflate in proprietatea sa, fara sa fie impresionata de gravitatea starii de sanatate a debitorului. Remy este cel mai bine pregatit dintre recuperatorii companiei The Union, dar atunci cand sufera o criza cardiaca la serviciu si are nevoie de o inima noua se trezeste ingropat in datorii. Intrucat Remy nu poate plati facturile la timp, The Union il insarcineaza pe fostul partener al acestuia Jake Freivald sa recupereze inima artificiala, moment in care vanatorul se transforma in prada si este fortat sa fuga pentru a-si salva viata. Ajutat de catre Beth, o cantareata talentata care este la randul ei datoare companiei pentru cateva organe transplantate, Remy incearca sa evadeze din sistem si sa evite sa fie capturat de catre Jake Freivald.

zingara

08.09.2018

Ideea este interesanta, unul dintre actori este preferatul meu F.W. cred ca este un care merita atentia noastra. Pe cand insa premiera in Romania?

1 3

Skyline

08.09.2018

Trailerul este foarte interesant.Cred ca va fi un film sf-actiune-drama captivant care merita vazut.

2 3

Skyline

08.09.2018

Am vazut filmul.Ma asteptam sa fie un film sf de actiune, insa filmul mi-a depasit asteptarile..nu neaparat in sensul bun sau rau ..ci in sensul ca a fost altceva decat credeam. Prea multa violenta, prea multe imagini care aduceau a film de groaza,mult sange,omoruri ,macelarii de oameni..cutite in gat...capete sfarmate..impuscaturi in gat..sange , organe, carne despicata.. La final a fost o secventa la care de abia mai rezistam sa ma uit...o seceventa de dragoste si intrepatrundere fizica la propriu..unul in carnea celuilalt..cu un scaner ...intre Remy si noua sa iubita ...amandoi erau datori la companie si trebuiau sa isi scaneze organele ca sa isi inchida datoriile cu acea companie ..asa ca au inceoput sa se taie unul pe celalalt ca sa poata ajunge la organe cu scannerul ..in timp ce se sarutau pasional...si se dezbracau...se atingeau...foarte ciudat ...aducea a comportamnet sexual deviant...de parca ii excita ce faceau...groaznic! Finalul e ciudat si el ...ceva in genul Vanilla Sky. Nu stiu ce parere am despre acest film..decat ca te poate face sa visezi urat noaptea...sa te deprime oarecum...si sa te faca sa te gandesti ca multe secvente nu prea se legau sau explicau..finalul incearca sa dea un inteles logic ,totusi...insa oricum filmul e ciudat ca si logica,insa nu plictisitor. Uniunea este o companie care vinde organe artificiale ...si are chiar si un site oficial pe net-unde poti intra sa vezi organele pe care le ofera spre vanzare...si au si reclama la companie si planuri de plata pentru organele artificiale: www.theunioncares.com Angajay la comp[anie,Remy omora fara nici o remuscare persoanele care au intarziat cu plata organelor,chiar isi punea castile cu muzica la ureche..totul era o rutina.."a job is a job."..dupa care venea acasa si avea o viata normala..de familie...pana cand sotia lui s-a saturat si i-a cerut sa isi schimbe meseria..si pleaca de acasa... EL sufera un accident la "munca" si i se implanteaza o inima artificiala...pentru care insa ramane fara bani deoarece nu mai poate omori oameni ..acuma ii vede ca niste oameni adevratai..fiind si el in pielea lor..si asa incepe sa se ascunda de oamenii trimisi special sa ii ia inima inapoi... Se indragosteste de o femeie, care era o cantareata la un bar..si acea femeie era si ea datoare la Uniune...doar buzele ei mai erau naturale..in rest avea totul artificial ... Chiar sunt curioasa sa aud si alte pareri despre acest film. Deocamdat eu sunt cam indecisa..oricum nu imi pare rau ca m-am uitat la el.

7 13