Reservation Road

Dramă, Crimă, Thriller (United States of America)

Terry George

Nick Wechsler/Miracle Pictures, Volume One Entertainment

13 Septembrie 2007

24 Iunie 2021

<p>Intr-o seara de septembrie, profesorul universitar Ethan Learner, sotia sa Grace si fiica lor Emma asista la concertul de violoncel sustinut de Josh, fiul lor in varsta de 10 ani. Dupa recital, in drum spre casa, Ethan Learner opreste la o benzinarie situata pe Reservation Road. Acolo, intr-o secunda tragica, il vor pierde pentru totdeauna pe Josh. In aceeasi seara, avocatul Dwight Arno si fiul sau, Lucas, de 11 ani sunt impreuna la un meci de baseball, unde joaca si Red Sox, echipa lor favorita. Lucas locuieste cu mama sa, care a divortat de Dwight in urma cu ceva timp. Ca urmare, Dwight pretuieste fiecare moment petrecut alaturi de fiul sau. In drum spre casa fostei sale sotii, unde trebuie sa-l aduca pe Lucas, Dwight il loveste cu masina pe fiul lui Ethan Learner. Speriat, avocatul fuge de la locul accidentului. Tragedia se petrece atat de repede, incat Lucas, fiul lui Dwight, nici nu o sesizeaza. Ethan e singurul martor al accidentului in urma caruia fiul sau Josh a murit si Dwight Arno a demarat in tromba speriat. </p><p>Totusi, Ethan nu l-a vazut foarte bine pe autor...Politia incepe o ancheta. Urmariti de tragedia petrecuta, cei doi tati reactioneaza in moduri diferite. La fel se intampla si cu sotiile lor, Grace si Emma. In cadrul acestei urmariri surde, cei doi parinti sunt obligati sa ia cele mai grele decizii din viata lor...Un film in care ne-am putea regasi cu totii, in anumite ipostaze, o poveste simpla, tragica, traita intens de personajele bine conturate. O istorie despre lasitate, razbunare, tragedie, curaj si resemnare.  </p>

Mihai

08.09.2018

Ce inseamna pentru un film ca actori cunoscuti sa fie in distributie? Cateodata inseamna foarte mult. In Reservation Road actorii fac tot filmul. Subiectul nu este foarte aparte si l-am mai intalnit in alte filme de acest gen. Drama este insa impresionanta si deseori pe parcursul vizionarii m-am pus atat in pielea personajului jucat de Phoenix cat si in cea a personajului interpretat de Ruffalo. De vazut!

3 1

ucero

08.09.2018

Filmul descrie foarte bine o poveste de viata. Destinul foarte trist al familiei Learner impresionează, şi ne aduce pe noi, privitorii, în postura acelor oameni, ne pune pe gânduri. Este un film care merita sa fie vazut.

2 1

medy

08.09.2018