Acțiune, Horror, SF (France, Australia, Canada, Germany)

Paul W.S. Anderson

Paul W.S. Anderson

Screen Gems, Constantin Film, Davis Films, Impact Pictures

23 Decembrie 2016

26 Octombrie 2020

Este ultimul capitol al celei mai de succes francize de film inspirată după un joc video - a adunat peste un miliard de dolari până în prezent - bazat pe super-populara serie de jocuri video a celor de la Capcom. Acţiunea se petrece imediat după avenimentele din Resident Evil: Răsplata. Alice (Milla Jovovich) este unica supravieţuitoare a ceea ce trebuia să fie ultima bătălie a umanităţii împotriva celor reîntorşi din morţi. Acum, ea trebuie să se întoarcă acolo unde a început coşmarul - Stupul din Raccoon City, locul unde Corporaţia Umbrella îşi strânge forţele pentru lovitura de graţie împotriva supravieţuitorilor apocalipsei.

Gabriel_Ionut

08.09.2018

Un film la fel de slab cum era de asteptat,dar scenele de actiune si modul in care Anderson a ales sa incheie povestea sunt suficient de captivante cat sa il faca distractiv.Merge la plictiseala,mai ales pentru fanii seriei.5/10 !

1 0

Vlady90

08.09.2018

Vestea buna este ca (probabil) nu vom mai vedea vreo continuare sau vreun film din seria Resident Evil, care oricum s-a lungit mai mult decat trebuia si nu a rupt gura targului calitativ. Nu este cel mai slab din serie, dar nici cel mai bun (nu e ca si cum cel mai bun este vreo minunatie). A avut actiune din plin, asa cum era de asteptat, dar marea problema a fost ritmul acestor scene. Totul scenele se desfasoara de parca actorii ar avea o viteza in plus fata de cea normala, de multe ori mi s-a parut greu sa tin ritmul cu toate scenele. Hai sa-i zicem ca-i acord un plus pentru modul in care a fost incheiat, a avut cat de cat logica. Per total insa nu rupe gura targului sub nici forma.

0 0

adyddd

08.09.2018

... And they died happily ever after... :) In sfarsit si ultimul capitol din "minunata", "sublima", "incredibila", "extraordinara" serie "Resident Evil"; ma repet: IN SFARSIT "The Final Chapter"! # Trece prin foc si para (sau apa...) / # e lovita, e ranita / # alergata, tarata.. si totusi ... coafura ... adica Alice #REZISTA#!!! # DREI ZOMBI TAFT - de la Zombikopf!!! Finalul atat de trist ma duce cu gandul la o binecunoscuta piesa.. "Oh, I don't know why she's leaving, Or where she's gonna go, I guess she's got her reasons, But I just don't want to know..."

0 0