Resurrection (2014)

9 Martie 2014

16 Octombrie 2021

The lives of the people of Arcadia, Missouri, are forever changed when their deceased loved ones return.

rocco123

06.05.2014

Am văzut primele opt episoade ale serialului, și pot să spun că este foarte bun și foarte captivant. Serialul are un concept robust, misterul se învârte în jurul unui orășel unde morții se întorc la viață și nu sunt zombii. Serialul se bazează pe cartea The Returned scrisă de Jason Mott. Mi-a plăcut cum a jucat actorul Kurtwood Smith în rolul Henry Langston. Actorul Omar Epps oferă o performanță uimitoare în rolul Martin Bellamy. Acum aștept să văd continuarea serialului. Sper să aibă o continuare și să nu ne lase cu ochii în soare cum ne-a lăsat la alte seriale.

2 0

mitica58

19.03.2014

Un serial bine legat, cu un suspans bine intretinut si la care singura dorinta e sa mai treaca o saptamana sa vezi si urmatorul episod. Am inteles ca prima serie are vreo opt episoade din care s-au turnat doar primele cinci; sper ca producatorii sa nu abandoneze proiectul si subiectul din “The Returned” a lui Jason Mott sa fie ecranizat complet in aceasta serie. Primele doua episoade le-am digerat cu incantare si cu nerabdare sa aflu continuarea misterului. Frances Fisher, Kurtwood Smith (familia Langston – cuibul familial in care “reinvie” pustiul Jacob - Landon Gimenez ), seriful Fred Langston (Matt Craven) sunt actori atat de bine intrati in rolul lor de locatari ai unui orasel uitat de lume incat ai crede ca filmarile sunt ale unui reportaj senzational de la fata locului. Nu vreau sa o lungesc, e un serial bine scris, captivant, bine regizat si cu actori ce-si dau interesul. Un produs de nota mare ce nu trebuie scapat din vedere.

1 0