Retroactive

SF, Thriller (United States of America)

Louis Morneau

Orion Pictures, Cohiba Pictures

1 Ianuarie 1997

5 August 2021

Brian este cercetător la un accelerator de particule al statului din Texas. El reușește un experiment prin care realizează întoarcerea în timp a unui cobai cu 20 minute. În acest timp, Karen, psiholog al poliției ce tocmai și-a dat demisia datorită unei luări de ostateci soldată cu victime la care a fost negociator, neatentă la drum, evită în ultima clipă ciocnirea cu un camion, dar își avariază mașina. Ea este luată cu mașina până la cel mai apropiat service cu utilitară de tractare de către cuplul Frank și Rayanne. Frank este un contrabandist de circuite electronice secrete aflat chiar atunci în cursul unei tranzacții. La prima benzinărie, unde Frank oprește pentru tranzacția sa, acesta află că Rayanne îl înșeală. El le duce pe cele două în deșert și o ucide pe Rayanne. Karen reușește să fugă și să se refugieze în clădirea acceleratorului lui Brian. Acesta pornește din greșeală acceleratorul și Karen se întoarce în timp 20 de minute. Ea este singura care păstreză amintirea celor întâmplate în aceste 20 de minute. Dar, deși încearcă să îndrepte lucrurile, de acestă dată rezultă și mai multe victime. <br />Karen va tot continua să ajungă la accelerator pentru a se întoarce în timp și a îndrepta cursul evenimentelor.

andystarx

08.09.2018

un film foarte bun ca si idee ! Mi a palcut foarte mult ,super intersant !

1 1

ziziana

08.09.2018

Este un film chiar interesant si bun. L-am vazut aseara la tv si nu m-am putut pune sa dorm pana nu s-a terminat filmul :D

1 0

alex_il_fenomeno

08.09.2018

pot spune ca a fost un film foarte bun , ce a avut la baza o poveste incredibil de buna si o desfasurare nemaipomenita ! ce sa mai spun de actori , care au jucat ireprosabil ! pot spune ca filmul m-a surprins placut ! il recomand mai departe ! nota 8/10 !

1 5