Horror, Comedie (United States of America)

Ellory Elkayem

William Butler, Aaron Strongoni

Castel Film, Denholm Trading Inc., Aurora Entertainment

15 Octombrie 2005

27 Septembrie 2020

<p>Printre multe alte activităţi din toate domenile, cei din corporaţia Hydra Tech se ocupă şi cu neutralizarea şi anihilarea tuturor specimenelor de zombi, reuşind performanţa ca în ultimii zece ani să eradicheze prezenţa acestor creaturi. Charles Garrison, unul dintre oamenii de ştiinţă din cadrul corporaţiei ştie că mai există undeva prin Ucraina ultimele 5 recipiente care conţin substanţa TRIOXIN 5 care era folosită pentru reanimarea morţilor. Fără ştirea guvernului american contactează o reţea de traficanţi de deşeuri toxice, de la care reuşeşte să obţină ,, marfa '' depozitată în secret undeva în interiorul centralei nucleare de la Cernobâl, substanţă cu care vrea să facă nişte experimente pe cadavre. Când unul din prietenii lui, Julian Garrison, nepotul omului de ştiinţă, are un accident de motocicletă şi ajunge în stare critică la Centrul de Cercetare unde lucreaza Charles, prietenii acestuia vor să afle ce se întâmplă, fără să aibă habar ce vor descoperi.</p>

cneius

08.09.2018

doar titlul a mai ramas, filmul este jalnic

0 1

ottorobert94

08.09.2018

Nu e groaznic, insa nici foarte bun. Povestea e exact aceeasi ca si in celelalte 3 parti, cu mici diferente, dar la baza ramane la fel: "Butoaiele ce contin gazul toxic ce transforma orice vietuitoare decedata in zombie sunt deschise iar un grup de tine incearca sa impiedice expansiunea acestora. Prestatia actorilor este medie, insa efectele speciale sunt destul de bune. Cel mai memorabil lucru din film as spune ca e scena de lupta corp la corp dintre acei tineri si zombie, lucru ce nu am mai vazut. Nota 7 pentru film.

1 0