Return to Paradise

Dramă, Thriller, Romantic (United States of America)

Joseph Ruben

Tetragram, Propaganda Films, PolyGram Filmed Entertainment

10 August 1998

1 Decembrie 2020

Sa renunte la trei ani din viata lor sau la viata prietenului lor. Au la dispozitie opt zile pentru a decide acest lucru. Trei prieteni au parte de o vacanta extraordinara in Malaesia, plina de betii, distractii si droguri. Cand vacanta ia sfarsit, fiecare pleaca pe calea lui. Unul din ei ramane in paradisul tropical pentru a-si urma chemarea de a studia maimute. Doi ani mai tarziu, o avocata vine la New York pentru a le aduce la cunostinta vesti triste celorlalti doi prieteni. La cateva zile dupa plecarea lor de pe insula, politia locala facuse un raid in tabara lor si gasise acolo o cantitate impresionanta de droguri. Cu aceasta ocazie prietenul lor ramas pe insula este invinuit si condamnat sa fie execuatat in 8 zile, iar singura sansa ca aceasata pedeapsa sa fie micsorata este ca ceilalti doi prieteni sa sa intoarca pe insula si pedeapsa sa se imparta la 3.

Mony_Brit

08.09.2018

acest film mi s-a parut in primul rand zguduitor.si folosesc acest cuvant,pentru ca mi se pare ca "emotionant" este mult prea putin pentru cate transmite acest film. poate sunt doar eu,sau poate filmul chiar este chiar atat de bun pe cat mi s-a parut mie de-a lungul celor 111 minute al sau. aceasta poveste,despre 3 prieteni care se intalnesc in "Paradis",in Malaezia,unde ei pot sa isi faca de cap,sa bea,sa se distreze si sa se drogheze si care promit sa mai tina legatura,dar n-o fac.dupa 2 ani 2 dintre ei afla ca prietenul lor fusese arestat dupa cateva zile de la plecarea lor,acuzat de posesia unei cantitati mari de droguri.pe moment niciunul dintre ei nu a vrut sa se intoarca si sa isi asume responsabilitatea,lasand soarta lui Lew la alegerea lui Dumnezeu.Doar ca "the sheriff" era mult mai bun decat credea si nu il paraseste pe prietenul sau,asa ca el si tony se intorc acolo...este rascolitor acest film...m-a patruns pana la suflet intr-un mod incredibil...probabil va parea oarecum "obisnuit" la inceput,doar ca povestea si interpretarea actorilor m-a cucerit complet... vince vaughn a facut o treaba a dracului de buna...m-a impresionat el mai mult decat orice..metamorfoza prin care trece personajul sau,el reusind sa interpreteze toate acele stari cu o gratie nemaipomenita.joaquin pheonix,de asemenea are o interpretarea impecabila,in modul in care se comporta la inchisoare...foarte frumos... incredibil,nu mai am ce spune..merita vazut.10 de la mine.

3 0

ramyelena

08.09.2018

Atunci inca mai existau asemena prieteni pe care sa te poti baza si la distractii, dar si atunci cand ai probleme si nevoie de ajutor!!!

1 1

08.09.2018

un film intr-adevar emotionant, ce te pune pe ganduri, fara sa vrei in mintea celui ce il vede se nasc doua intrebari si anume : 1. eu daca as fi pus in situatia lor m-as putea baza pe prietenii mei, am oare intr-adevar prieteni care ar face acest gest pentru mine ?! 2. eu as face un asemenea gest pentru prietenii mei, as fi capabil de un asemenea gest ?!, greu se gasesc raspunsuri la asemenea intrebari, oricum nu raspunsuri categorice; interpretarea actorilor e foarte buna; pacat ca acest film e putin cunoscut, merita a fi vazut.

0 0