Revolutionary Road

Dramă, Romantic (United Kingdom, United States of America)

Sam Mendes

Scott Rudin Productions, BBC Films, Neal Street Productions, Evamere Entertainment, Goldcrest Pictures, DreamWorks

19 Decembrie 2008

6 Februarie 2009

<p> April si Frank Wheeler sunt un cuplu de tineri vigurosi, care traiesc cu cei doi copii in suburbiile orasului Connecticut pe la mijlocul aniilor '50. Masca lor exterioara le asigura o frustrare ciudata a inabilitatiilor de a-si indeplini cu succes relatia sau carierele. Frank este blocat intr-o slujba de birou bine platita dar plictisitoare, si April este o casnica care inca jeleste dupa cariera de actrita la care spera. Determinati sa se identifice ca superiori ai vietii mediocre si lejere care-i inconjuara,decid sa se mute in Franta unde spera sa reuseasca mai cu succes sa-si dezvolte adevarata sensibilitate artistica, liberi de solicitarile capitaliste ale Americii. In timp ce relatia lor se deterioreaza intr-un ciclu de neintelegeri fara sfarsit, gelozii si acuzatii, calatoria si visele ce si la doresc realizate sunt puse in pericol...</p>

114 Ordonare după: | |

prettygia

08.09.2018

Talent cu carul!Talent si pentru altii! Un scenariu interesant,dureros de realistic,cu o femeie extrem de incapatanata,frustrata si egoista(Kate a jucat super!!!) si un sot care nu stie ce vrea,dar care a fost marcat pe viata de un final care putea fi evitat.O lectie de viata.Un subiect tabu candva-avortul! Mi-a placut mult. 10 cu felicitari! P.S. Ma bucur ca draga mea Kate si-a primit recunoasterea ,in sfarsit!

0 0

myhaela0292

08.09.2018

Filmul este inspirat din viata reala si prezinta situatia unui cuplu cu doi copii care deabia s-a mutat intr-un mic orasel. Viata lor este presarata de certuri, neintelegeri. Finalul este trist, ea murind in urma unei hemoragii.

0 4

EveMitzy

08.09.2018

Nu pot sa zic ca m-a impresionat foarte tare. Intr-adevar, atat Kate Winslet cat si Leonardo DiCaprio joaca exemplar, dar subiectul mi s-a parut cam ne-interesant. Jocul actorilor exceptional, merita nominalizare la Oscar, dar raman la parerea ca The Reader e un film mai bun.

0 0