Riget

Horror, Mister (Denmark)

Lars von Trier, Morten Arnfred

Zentropa

23 Noiembrie 1994

3 Decembrie 2020

<p>Riget este un voiaj extrem in oculta lume a celor vii si morti. Ambientat in Spitalul Central Regal din Copenhaga, filmul are un ritm extrem si o frenezie ireverentioasa fata de regulile clasice ale Filmului. <br /><br />Amuzant, terifiant, stralucitor, Riget ne povesteste istoria decaderii acestui "spital cu fantome", initiata de descoperirea acestor fiinte nu intru-totul "moarte" care co-exista cu pacientii locului! <br /><br />Medici bizari si pacienti ipohondri, fantome care se plang continuu si cersesc compasiunea, fantome vindicative, copii cu aparente monstruoase, mistere complexe constituie replica daneza a celebrului serial american Twin Peaks.</p>

crn

08.09.2018

despre riget criticii au spus ca este o combinatie intre twin peaks si ER;riget insa nu seamana cu nici unul din ele.filmat perfect din mana,cu o imagine care a devenit trade mark, cu personaje interesante,bizare,si cu situatii cand comice,cand paranormale,riget e unul din cele mai bune seriale facute vreodata

4 0

florinnico

08.09.2018

cel mai bun serial pe care l-am vazut,cu dialoguri si situatii comice f.bune.pacat ca e asa scurt (4 episoade fiecare miniserie;sunt doua serii),actorii sunt f.bine alesi

2 0

A.

08.09.2018

Am vazut toate cele 8 episoade pe nerasuflate,daca pot sa zic asa. La unul dintre ele chiar nu mergea nici un fel de subtitrare,in engleza sau in romana,si m-am uitat asa,fara sa inteleg nici un cuvant. Mi-a placut foarte mult,insa am ramas "in aer" la final,cand de fapt nu se termina nimic,si ar fi trebuit sa se mai realizeze si seria a treia,dar se pare ca nu au mai reusit. Pacat.

2 0