Rio

Animaţie, Aventuri, Comedie, Familie (United States of America)

Carlos Saldanha

Blue Sky Studios, Twentieth Century Fox Animation

3 Aprilie 2011

15 Aprilie 2011

<div align="justify">Blue este un papagal dintr-o specie foarte rara cu pene de culoare albastra, duce un trai plictisitor, dar confortabil intr-o colivie plasata intr-o locuinta dintr-un orasel din Minnesota si mediteaza cu tristete la faptul ca este singurul exemplar ramas in viata si, din acest motiv, incapabil sa se reproduca si sa asigure continuitatea speciei. Atunci cand blandul, amuzantul si lasul papagal Blue afla ca o femela din specia lui a fost vazuta in Brazilia, decide sa renunte la stilul de viata lipsit de griji si sa porneasca intr-o calatorie palpitanta spre Rio de Janeiro pentru a o cunoaste pe curajoasa si independenta Jewel. Numai ca intalnirea celor doi papagali nu se transforma in dragoste la prima vedere, diferentele de personalitate dintre Jewel si Blue spunandu-si cuvantul si papagalul domestic fiind fortat sa isi invinga fobia de zbor pentru a o cuceri pe femela ravnita. Aventurile distractive si periculoase prin care trec Jewel si Blue impreuna cu inteleptul tucan Rafael ii ajuta sa inteleaga valoarea prieteniei, a iubirii si a necesitatii de a accepta provocarile vietii.  </div>

08.09.2018

Rio alaturi de Rango pana acum cele mai bune animatii .... Rio un film plin de viata ... muzica buna .... distributia cuprinde nume importante .... cel mai tare personaj a fost cu siguranta luiz (Tracy Morgan ) ... oricum foarte amuzant tot filmul .....

1 1

mistery

08.09.2018

Super cute! Mai ales coloana sonora, ador muzica braziliana. Si personajele animate sunt adorabile! Big like

0 0

tomapetru14

08.09.2018

Este un film de animatie extraordinar . Traiesti fiecare moment alaturi de aceste pasari minunate , chiar si la sfarsit simti durerea lui Blu pentru ca nu poate zbura , si nu poate fii alaturi de Linda. La sfarsitul filmului ca in orice animatie reusita totul se termina cu bine , si cei doi sunt alaturi pana "la sfarsit". Un film frumos care merita vizionat.

1 1