Julian Gilbey, Will Gilbey

Carnaby International, Hanover Films

7 Septembrie 2007

29 Septembrie 2020

Patronu

08.09.2018

O tentativă de film cu gangsteri ce încearcă să epicizeze viaţa lui Carlton Leach, despre care am aflat până la final că a fost o cunoscută figură în lumea interlopă din Londra. S-a dorit probabil a fi o variantă britanică a Băieţilor Buni ai lui Scorsese, însă filmul eşuează lamentabil. Regizorul Julian Gilbey merită remarcat doar pentru sadismul de care dă dovadă, ducând până la grotesc anumite scene, iar la finele celor 120 de minute am rămas cu regretul că n-am făcut ceva mai bun.

7 3

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Unul dintr cele mai realiste filme cu gangsteri facute de englezi, filmul asta urmareste inceputurile, ascensiunea dar si declinul lui Carlton Leach, o figura cunoscuta a lumii interlope din Essex in anii’80-’90. Desi recunosc, ma steptam sa vad ceva in stilul filmelor cu gangsteri ale lui Guy Ritchie, am descoperit cu placere cu totul alceva, mult mai aproape de “Goodfellas”-ul lui Scorseze. O saga ce se intinde pe mai bine de doua decenii, care prezinta faptele exact asa cum au fost, in ordine cronologica, intr-un ton serios, fara mistouri aiurea, incercari de cosmetizare sau inflorire din motive cinematografice a subiectului. Poate si pentru ca viata aluia, nu mai necesita nici o alta inflorire, fiind un perfect subiect de film exact asa cum a fost. Povestea e mult prea interesanta, captivanta si extrem de bine povestita pt a incepe eu sa v-o spun aici. In doua cuvinte este vorba de Carlton Leach asta (personaj real, dealtfel) la inceput hooligan in temuta grupare I.C.F (Inter City Firm), bodyguard prin diferite discoteci, mic dealer de droguri, mai apoi mare dealer, si incet-incet isi continua ascensiunea pana intr-un final cand isi da seama ca nu mai tine jmecheria. Filmul e realizat intr-un ritm alert, totul se succede cu repeziciune, nu prea te lasa sa iti tragi sufletul, si abia la final stai si te gandesti de fapt ce viata a avut Carlton ala. De fapt ce viata are, ca inca n-a murit! Atmosfera la randul ei e foarte bine redata, totul e identic cum era atunci , in anii ‘80, muzica, coafurile, tzoalele, bataile intre hooligani din anii ‘80, aparitia muzicii “rave” si a extasy-ului in anii ‘90, ce mai, totul recreeaza perfect senzatia de autenticitate. In concluzie, tocmai realismul asta face ca filmul sa reprezinte mai mult decat o gasca de actori fani Scorsese care s-au adunat sa recreeze atmosfera din “Goodfellas”. Eu zic ca merita vazut, mai ales ca are la baza intamplari reale. INTERESANT!

5 5

gogoloius

08.09.2018

Un film violent care abundă în scene sângeroase descrise vizual până la cele mai mici detalii. Epic, filmul este OK, accentul british, grandios ca de obicei. Jocul actoricesc lasă de dorit. Poate prea mult melodramatism la final, cam greu digerabil având în vedere stilul de viață al gangsterilor. Un film de văzut.

2 0