Rise of the Planet of the Apes

Thriller, Acțiune, Dramă, SF (United States of America)

Rupert Wyatt

Dune Entertainment III, Dune Entertainment, Chernin Entertainment, Ingenious Media, Big Screen Productions, Ingenious Film Partners, 20th Century Fox

3 August 2011

12 August 2011

Un grup de oameni de stiinta din orasul San Francisco se folosesc de maimute pentru a testa un medicament revolutionar menit sa vindece pacientii care sufera de Alzheimer, cercetatorul Will Rodman fiind obsedat de ideea de a continua experimentul, in pofida reactiilor adverse pe care le are administrarea respectivului leac asupra primatelor. Studiind cu atentie comportamentul unui cimpanzeu botezat Caesar, care pare sa astepte cu nerabdare momentul in care isi primeste pastila, geneticienii constata ca unul dintre efectele adverse este cresterea neobisnuita a nivelului de inteligenta al subiectilor, fapt dovedit de testele tomografice efectuate asupra creierului maimutelor din laborator. Desi Caroline este ingrijorata de directia in care se indreapta acest experiment scapat de sub control, nu reuseste sa il convinga pe Will sa renunte, iar Caesar devine in fiecare zi mai destept si mai avid de putere si se transforma in liderul unei rebeliuni a maimutelor impotriva oamenilor. Pe masura ce Terra este invadata de primatele inteligente si periculoase, iar intre rasa umana si maimute izbucneste un razboi devastator, specialistii in inginerie genetica trebuie sa gaseasca solutii pentru a-i impiedica pe subiectii experimentului sa ii transforme pe oameni in sclavi.

Lucian-Prime

08.09.2018

Oameni buni,sau mai bine zis critici dati un premiu Oscar lui Andy Serkis ca doar il merita omul daca voi tot nu sunteti cu filmele comerciale ,sau??????.

4 15

radu92paul

08.09.2018

.Este cel mai bun film pe care l-am vazut anul acesta.Regia este impecabila,efectele sunt folosite cu cap,iar coloana sonora este una dintre cele mai bune.Sincer nu aveam mari asteptari dar dupa ce l-am vazut am ramas mut de uimire,filmul este emotionant,foarte bine realizat de acest regizor necunoscut.Este mai mult decat un blockbuster,este o poveste din care poate o sa invatam ca animalele sunt mai mult decat credem noi,ele ne influenteaza lumea in care traim iar daca noi le tratam ca atare,o sa ne fie prieteni pe vecie,ele nu vor numai sa traisca liber.Sigur o sa fie o continuare in urmatorii ani.nota 10

12 14

Ra23

08.09.2018