Road to Perdition

Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

Sam Mendes, Tom Shadyac

The Zanuck Company, 20th Century Fox, DreamWorks

12 Iulie 2002

28 Octombrie 2020

Povestea emotionanta a unui asasin de profesie (Tom Hanks), si a baiatului acestuia, martor involuntar la o crima. Incalcind una dintre cele mai importante legi ale Mafiei, personajul interpretat de Hanks devine din asasin platit, o tinta. Actiunea filmului se desfasoara intr-un ritm destul de lent, dar incarcat totusi de tensiune si dramatism

Richardhalo

08.09.2018

Un film in care Tom Hanks face tot farmecul... Felul in care joaca, drama prin care trece si felul in care il face partas dar il si salveaza de la aceeasi soarta, pe fiul sau. Din punct de vedere atmosferic: superb. A nu se uita coloana sonora semnata Thomas Newman, care amplifica la maxim atmosfera filmului.

6 5

Rudolfo

08.09.2018

Doi tati - Michael Sullivan (Tom Hanks), ucigas plãtit în slujba mafiei irlandeze din Chicago în perioada marii depresiuni economice din ’30 si John Rooney (Paul Newman), seful lui Sullivan si cel care i-a fost un al doilea tatã. Doi fii – Michael Sullivan, Jr. (Tyler Hoechlin) si Connor Rooney (Daniel Craig), ambii încercând din rãsputeri sã obtinã favorurile tatilor lor. Gelozia si spiritul de competitie îi pune în opozitie si în situatia de confruntare, ceea ce duce în final la moartea sotiei (Jennifer Jason Leigh) si mezinului lui Sulivan, Peter (Liam Aiken). Ca urmare, Michael Sullivan si fiul sãu rãmas în viatã pornesc într-o cãlãtorie atât realã, cât si simbolicã, mânati de rãzbunare. Aceasta este istoria a douã familii ale cãror destine sunt hotãrâte de relatiile complexe care se stabilesc deseori între tatii si fii. DreamWorks Pictures si Twentieth Century Fox prezintã filmul Road to Perdition / Drumul spre pierzanie, o productie Zanuck Company, în regia lui Sam Mendes. Scenariul este realizat de David Self, dupã benzile desenate create de Max Allan Collins. Producãtorii filmului sunt Richard D. Zanuck, Dean Zanuck si Sam Mendes, iar producãtori executivi Walter F. Parks si Joan Bradshaw. Imaginea este semnatã de Conrad L. Hall, iar montajul de Jill Bilcock. Coloana sonorã este realizatã de Thomas Newman. Scenografia îi apartine lui Dennis Gassner. Costumele sunt create de Albert Wolski.

1 2

eedy

08.09.2018