Dramă, Acțiune, Comedie (Hong Kong)

Benny Chan

Benny Chan, Jackie Chan, Alan Yuen

Emperor Motion Pictures

28 Septembrie 2006

25 Iunie 2021

<p align="left">       Fong si Octopus sunt doi hoti mai mult sau mai putin renumiti. Fong este un maestru in ale descuierii seifurilor si impreuna cu Octopus fac o echipa de neegalat..insa totul se schimba atunci cand lui Lanlord,un fel de maneger al lor,i se fura 3 milioane de dolari din propria lui casa.Astfel ei incearca o noua lovitura la care vine si Landlord..acesta fara stirea celor doi rapeste copilul familiei de la care furau.Insa datorita unui control al politiei si al faptului ca cei care doreau copilul sunt dupa ei,datorita vitezei la o curba masina se rastoarna si Landlord ajunge la spital si in arest..iar Fong si Octopus trebuie sa aiba grija de copil. De aici si complicatiile :cat calciu sa aiba laptele praf, cum se schimba scutecele si toate acele mici probleme..Insa desi pare greu Fong si Octopus vor reusi nu doar sa aiba grija de copil ci si sa-si schimbe viata.</p>

kalel

08.09.2018

Foarte comic si extrem de bun filmul.Jackie Chan mereu la inaltime .Fazele cu copilul sunt extraordinare.

5 0

kirara

08.09.2018

cat am cautat filmul asta pe cinemarx....e super,minunt uimitor,excelent,nemaipomenit si lista poate continua la infinit..lam descoperit din intamplare p odc,si nu mia parut rau..desi la inceput am crezut ca e o comedie ieftina dupa titlu(era in engleza)spre uimirea si multumirea mea am aflat ca e cu jackie chan,unul dintre actori mei preferati ever,ca sa folosesc o expresie cool..louis koo un alt actor foarte putin cunoscut,insa mi se pare ca lam vazut in vreo 2 filme,ideea principala e ca joaca fenomenal..am vazut filmul si mam indragstit pur si simplu..si nu sunt o persoana care sa fie obsedata de ceva,deci inseamna ca este un film cel putin pe gustul meu si al altor cateva persoane..pot recunoaste ca deja lam vazut de vreo 10 pana acum,si inca mai am de gand sal vad......Fong si Octopus sunt doi hoti mai mult sau mai putin renumiti,fong este un maestru in ale descuierii seifurilor si impreuna cu octopus faceo echipa de neegalat..insa totul se schimba atunci cand Lanlord,n fel de maneger al lor,i se fura 3 milioane de dolari din propria lui casa..astfel ei incearca o noua lovitura la care vine si landlord..acesta fara stirea celor doi fura copilul amiliei e la care furau..datorita unui control al politiei si al faputlui ca cei care doreau copilul sunt dupa ei,la o curba mnasina se rastoarna si landlord ajunge la spital si in arest..iar fong si octopus trerbuie sa aiba grija de copil...scutece,cantece de adormit ce ar putea fi mai chinuitor pentru un barbat..mai adunam la astea si faptul ca sunt cautati de cei care doresc copilul si bisnitarul caruia ii este datornic vine sa isi ia banii..ce iese...comedie pura intr-un film care te incanta si te face sa crezi ca totul este real...jacki e chan si louis ko= distractie,lupta,aventura dar cel mai important rasete

5 0

paulgrojdi

08.09.2018