Robinson Crusoe

Acțiune, Aventuri, Dramă (United States of America)

Rod Hardy, George T. Miller

Miramax

11 Iunie 1997

25 Iunie 2021

<p align="left">Surprins de o furtuna cumplita in timpul unei expeditii Robinson Crusoe esueaza pe o insula pustie in afara cailor maritime obisnuite . Disperat si deznadajduit de intamplare acesta incearca sa supravietuiasca cu ce mai ramasese in urma naufragiului . Minunata insula nu era insa una prea linistita aici aveau loc sacrificari si era totodata si cimitirul unui trib de bastinasi care-l frecventau pentru astfel de ritualuri . Intr-una din expeditiile sale pe insula il gaseste pe cel ce avea sa-l insoteasca pentru mult timp de atunci , Vineri . Robinson il salveaza din mainile bastinasilor dar in acest fel atrage si atentia acestora asupra sa . Cu ajutorul lui Vineri care-i cunostea destul de bine si al armelor recuperate de pe vas Robinson Crusoe reuseste sa se apere si opune rezistenta de mai multe ori atacurilor acestora , speriindu-i indeosebi cu armele de foc pe care le detinea . Dar semnalele trimise in mod regulat reusesc in cele din urma sa atraga spre tarm vasul ce avea sa-l salveze de pe insula .</p>

stroakle

08.09.2018

Bunicel filmul, chiar daca nu urmareste nici macar 70% nuvela lui Defoe. Parerea mea e ca mai bine vezi filmul intai, apoi citesti si cartea.

0 0

norocel

08.09.2018

e tare filmul dar parca varianta mai veche era mai buna. nu stiu, parca e schimbat un pic scenariul.in schimb actori foarte buni.

0 0

ioanlaslo

08.09.2018

Cati dintre noi nu am visat vreodata sa traim ca Robinson pe o insula pustie?Facem acest lucru mai ales cand suntem prea tristi pentru a mai vedea in jurul nostru oameni.Ceea ce e insa bine e ca repede gasim calea intoarcerii spre civilizatie,fie si numai pentru simplul fapt ca omul ramane un "animal social" prin excelenta. Mie nu imi place de obicei Pierce Brosnan,un actor mai degraba "agent 007" decat unul pe gustul meu,insa aici face un rol chiar acceptabil. Desigur preferam varianta veche a ecranisarii romanului lui Defoe,dar poate ca si acest Robinson Crusoe merita o atentie mai mare.Fie si numai pentru faptul ca are o coloana sonora agreabila,imaginile bine montate si printre regizori pe acest George Miller care isi arata clasa.

4 0