RoboCop

Acțiune, SF (Canada, United States of America)

José Padilha

Columbia Pictures, Strike Entertainment, Metro-Goldwyn-Mayer

30 Ianuarie 2014

7 Februarie 2014

<p>În Robocop, ne aflăm în anul 2029, iar conglomeratul multinaţional OmniCorp este centrul roboticii. Dronele lor câştigă războaiele americane pe tot Globul, iar acum vor să aducă această tehnologie pe frontul de acasă.</p><p>Alex Murphy este un soţ iubitor, un bun tată şi un bun poliţist, care face tot ce-i stă în putinţă să stăvilească valul de infracţiuni şi corupţie din Detroit. După ce este rănit mortal la datorie, OmniCorp utilizează nemaipomenita ştiinţă a roboticii pentru a salva viaţa lui Alex.</p><p>El revine apoi pe străzile oraşului său drag dotat cu grozave noi abilităţi, însă trebuie să facă faţă unor probleme cu care omul obişnuit de dinainte nu s-a confruntat niciodată.</p>

cristimilan7

08.09.2018

RoboCop, justitiarul "jumatate om-jumatate masina, dar suta la suta politist" revine pe marile ecrane. Politistul viitorului, care face curat intr-un Detroit controlat de mafie, este un fost sergent transformat, in urma unei operatii, in cyborg. Bantuit de amintiri de dinaintea operatiei, RoboCop trebuie sa faca fata altor raufacatori, in acest film regizat de originalul Darren Aronofsky.

2 4

benny01

08.09.2018

Asteptam de ceva vreme un remake al acestui film, cu efectele speciale adecvate mileniului in care ne aflam. Eu unul nu cred ca acest RoboCop va dezamagi.

4 5

horhinho

08.09.2018

Waw nu stiam ca o sa inceapa robocap deabea astept sper sa fie tare ca 2012.O sa fie superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 11