Rock of Ages

Comedie, Dramă, Muzică, Romantic (United States of America)

Adam Shankman

Offspring Entertainment, New Line Cinema, Corner Store Entertainment, Material Pictures

13 Iunie 2012

22 Iunie 2012

<p>O fată dintr-un orăşel mic din America soseşte la Hollywood în perioada de vârf a scenei muzicii rock din decada 1980. Sherrie îl cunoaşte pe Drew, un băiat de la oraş, fiindcă amândoi au vise de a ajunge la Hollywood. Până una alta, Sherrie ajunge să lucreze într-un club de noapte, unde se ascultă rock şi se dansează la bară. Povestea de dragoste dintre Sherrie şi Drew are pe fundal concerte cu Def Leppard, Joan Jett, Journey, Foreigner, Bon Jovi, Night Ranger, REO Speedwagon, Pat Benatar, Twisted Sister, Poison, Whitesnake şi mulţi alţii. În timp ce Sherrie speră la faimă, Patricia Whitmore, o femeie sofisiticată şi foarte conservatoare, e pornită să închidă clubul în care lucrează fata, pentru că ceea ce se întâmplă în acel club încalcă toate principiile şi regulile de moralitate ale Patriciei.</p><p> </p>

Whitesnake1308

08.09.2018

Pe scurt: descrierea este gresita. Pe fundal nu se aud concerte cu cei mentionati - adica trupe de rock clasic - ci niste cover-uri jalnice ale actorilor din film. Mai exact este un musical nereusit pe piesele celor mentionati. ...Tom Cruise imitand-ul pe Axl Roses cantand piese BonJovi si Def Leppard sau Whitesnake.!!! Groaznic. Demult nu am vazut un film mai prost!

2 8

andrabad

08.09.2018

Mie filmul nu mi s-a parut foarte bun, dar nici prost. Undeva ... mediu, intre bun si rau. Din moment ce trateaza rock-ul anilor '80, arata si cum se comportau oamenii in general. Pop-ul atinsese cotele inalte, iar rock-ul nu se mai vroia in anumite locuri. Actorii au fost fantastici, iar prestatia lui Tom Cruise a fost exceptionala. De la agentul secret, avocat, pilot sau impresar a ajuns la un star rock, si e destul de greu sa interpretezi un rol pe care nu l-ai mai avut pana in prezent. Si-a intrat in rol super. Chiar ziceai ca e un rock-er din ala care bea intr-una, are femei pe langa el, are succes si e satul de viata. Iar vocea... foarte buna. Cine stie.... poate vom auzi ca Tom Cruise va avea concert :)) Mi-a placut la nebunie cum a cantat "Pour Some Sugar On Me". Iar prestatia de pe scena, foarte tare. La "Here I Go Again" preferam sa-l aud pe el cantand. Julianne Hough si Diego Boneta sunt inca la inceput si au timp destul sa isi perfectioneze vocea. Si ei au jucat foarte bine si au voci foarte bune, dar in timp o sa le aibe si mai bune. M-am bucurat sa-l vad pe Alec Baldwin in acest film. Are o voce extraordinara. Este incredibil actorul. Russell Brand este o nebunie de om. La fel de nebun [in sensul bun] a fost si in film. Cand il vedeam cum facea imi era imposibil sa nu rad. Cum isi aranja parul... doamne... el era in rolul fetei. Catherine Zeta-Jones a fost extraordinara. De la fata seducatoare si aventuroasa din Zorro a trecut la o femeie serioasa care s-a dovedit a fi una dintre "partenerele" lui Stacee Jaxx. Cool. Oricum, la varsta ei arata ca la 30 de ani. O femeie foarte frumoasa. Mie mi-a placut foarte mult filmul, iar sfarsitul a fost una din partile mele preferate din film, cand in sfarsit l-am vazut pe Tom Cruise razand. Daca aveti chef sa radeti, sa va amuzati, il recomand, si nu numai celor carora le place comedia ci tuturor, pentru cu vedem actorii intr-o alta postura decat cea cu care ne-au obisnuit. :)

3 2

rumegus1

08.09.2018