Acțiune, Crimă, Thriller (United Kingdom)

Guy Ritchie

Guy Ritchie

StudioCanal, Dark Castle Entertainment, Toff Guy Films, Warner Bros. Pictures

4 Septembrie 2008

10 Aprilie 2009

<p>Cand un mafiot rus planuieste o afacere necinstita de ordinul milioanelor de dolari, cei din lumea interlopa londoneza vor si ei sa faca parte din actiune. Toti, de la un  infractor de temut pana la o contabila foarte sexy, un politician corupt si doi hoti de buzunare amarati, ajung sa conspire, sa se intersecteze si sa se incurce unul pe altul, in eforturile lor disperate de a ajunge bogati in cel mai scurt timp. Astfel, in afacere intra One Two un mafiot istet, care stie cum sa joace cum ambele parti alaturi de partenerul sau -  Muebles, Lenny Cole - unul dintre cei mai periculosi capi ai mafiei londoneze, Stella - o contabila sexy care are legaturi cu lumea interlopa si Roman - un american dornic sa se afirme pe piata muzicala din Londra.</p>

xtremlaur

08.09.2018

abia il astept

0 0

jurnalistul

08.09.2018

Muschii lui Gerard Butler nu se mai vad deloc in acest film. Ca de obicei, Guy doreste si reuseste sa ne arunce direct in realitatea lumii interlope britanice, si nu numai... Elementul cel mai reusit mi se pare introducerea acestei sordide locatii, ca punct de plecare al tuturor actiunilor: acel pub obosit unde se aduna Gasca Nebuna. Este atat de real... Cine a fost in Marea Britanie va stii ca este o atmosfera autentica 100%. Apoi, fina ironie in legatura cu personajul rus - vezi stadionul pe care vrea sa il construiasca, iahtul pe care se intalneste cu Lenny - parca Abramovici nu era actor... De asemenea, naturaletea cu care sunt privite relatiile homosexuale este un plus pentru film si regizorul sau. Macar pentru aceste 2 capitole, filmul este reusit.

4 4

supermike

08.09.2018