Rocky III

Dramă (United States of America)

Sylvester Stallone

United Artists

28 Mai 1982

8 Mai 2021

Acțiunea filmului îl găsește pe Rocky în culmea gloriei, figura sa apărând pe copertele celor mai prestigioase reviste de sport din întreaga Americă. Mai mult decât atât, primăria orașului său a ridicat o statuie în onoarea sa, la inaugurarea căreia campionul participă și își anunță retragerea din viața sportivă. În mijlocul discursului său este întrerupt însă de Clubber Lang, un boxer de temut care îl provoacă pe Rocky la lupta pentru titlul de campion absolut. Rocky acceptă provocarea convins fiind că îl va face arșice pe rivalul său. Cu toate acestea, Rocky este înfrânt în mod rușinos de Clubber în numai două reprize. Cu orgoliul rănit, Rocky îi cere sfatul lui Apollo, prietenul și fostul său rival care îl ajută pe eroul căzut să intre din nou în formă și să îi ceară revanșa lui Clubber. Meciul are loc.

Cluc

08.09.2018

Este o luptă a boxerului muncitor contra unei vedete de lupte. Deşi la început, toţi se cred mai buni, la box, în timp talentul şi valoarea îşi pune amprenta.

2 0

tirrr

08.09.2018

Foarte bun si acest film.Aceasi poveste ca si in primele 2 care sunt mai bune,dar era de asteptat.Cred ca este al 4-lea ca valuare din toata seria.Orcum seria Rocky merita toate laudele.Nota 9 pentru Rocky 3.

2 1

Jeddah

08.09.2018

Iata ca Sylvester Stallone incurajat de succesul primelor doua parti din seria Rocky face si un al treilea film din aceasta serie pe o poveste deja comuna primelor parti tot filmul invartindu0se in jurul unui meci de box. De amimtit prezenta a 2 personaje in voga in anii 80 Mr. T, adversarul la titlu al lui Rocky, si celebrul wrestler Hulk Hogan cu care Rocky va avea un meci demonstrativ, foarte interesanta ideea. Fata de promele parti aici filmul se axeaza mai mult pe duelul dintre Rocky si Clubber Lang si mai putin pe viata lui personala. Insa regizorul Sylvester Stallone va reusi si cu acest film sa se ridice la acelasi nivel cu si cu primele parti si sa finiseze si mai mult tot ce a insemnat seria Rocky. Facut la 3 ani dupa precedentul film, filmul aduna din npu aceleasi personaje cu care ne-am obisnuit si famiiarizat, chiar daca de unul ne vom desparti.Un lucru foarte pozitiv pentru acest film, continuitatea prezentei acelorasi actori si in acest film, la 6 ani fata de primil film. Una peste alta si in acest film avem de-a face cu unul din cele mai indragite si de succes proiecte gandite de Sylvester Stallone, un film care se pastreza la acelasi nivel cu primele 2 filme, lucru laudabil, printre putinele francize care se pot lauda cu acest lucru, actori in mare forma, un Rocky in mare forma, un film la fel de placut ca primele doua, asa ca daca a-ti vazut primele filme sigur nu veti rata aceasta productie, si cu siguranta nu veti regreta, veti vedea cea ce va asteptati sa vedeti si poate ceva mai mult.

0 0