Rocky IV

Dramă (United States of America)

Sylvester Stallone, Gianni Buffardi

United Artists

21 Noiembrie 1985

19 Iunie 2021

Campionul la categoria grea Rocky Balboa are de infruntat o alta provocare in cariera lui: el trebuie sa infrunte o adevarata masina de lupta, un urias rus pe nume Drago. Prima lupta a acestui monstru in America e cu Apollo Creed, prietenul lui Rocky. Dar cand acesta e ucis in lupta, eroul nostru se simte obligat sa accepte un meci cu Drago. Meciul va avea loc la Moscova si va fi transmis in intreaga lume, avand in vedere ca Razboiul Rece a atins apogeul.

Badalau

08.09.2018

Un film extraordinar,cel mai bun din seria Rocky,de ce?O sa enumar cateva aspecte din film care mi se par absolut orginare:Showul fastuos de la meciul Lui Apollo cu rusul si melodia` Living in America`care merge perfect cu evenimentele ce urmau sa se desfasoare si anume o lupta la propriu intre cele mai mari puteri ale lumii USA-URSS.Dolph a impresionat la primul sau rol cu adevarat important,fiind foarte tanar dar si aratos.,cu aliura ce l-a speriat chiar si pe Rocky.Tragedia mortii lui Apollo vechiul prieten de suferinta dar si de glorie,ii provoaca cosmaruri insa dorinta de razbunare il impinge sa accepte un meci impotriva masinariei ruse,chiar la ea acasa.si de aici totul este foarte tare,pregatirea meciului de catre cei 2 luptatori in paralel dar in conditii total diferite: Ivan pregatindu-se in cele mai bune conditii,in timp ce Rocky antrenandu-se in are liber,doar muntii fiindu-i parteneri de antrenament.Lupta finala este si ea impresionanta,chiar socanta pentru americani cand la un moment dat `sala` tinea cu Rocky.Foarte bun filmul,nota 10!!!!

6 2

crazy_bloggera

08.09.2018