Rogue One: A Star Wars Story

Acțiune, Aventuri, SF (United States of America)

Gareth Edwards

Walt Disney Pictures, Lucasfilm, Allison Shearmur Productions, Black Hangar Studios, Stereo D

14 Decembrie 2016

15 Decembrie 2016

Jyn Erso, o mercenară a Rebeliunii, este pe punctul de a primi cea mai mare provocare din viața ei, când Mon Mothma o va trimite să fure planurile din Death Star. Cu ajutorul Rebelilor, un maestru spadasin și forțele non-aliate, Jyn va realiza că a intrat în ceva mult mai greu decât credea la începutul misiunii. Filmul ne va arăta o nouă parte a francizei Războiul Stelelor în același univers, dar văzut din altă perspectivă decât cea cu care ne-am obișnuit până acum.

Vlady90

08.09.2018

Rogue One aduce "prospetime" francizei Star Wars, deosebindu-se destul demult de celelalte productii din serie, fara insa a se distanta de ele prea mult. Filmul se axeaza mai mult pe actiune de tip "Commando", avand un numar mic personaje care se lupta cu legiunile de soldati ale Imperiului. Personajele noi s-au incadrat foarte bine in peisaj, cu un plus pentru actrita care joaca rolul principal. Cei din "garda veche" si-au facut aparitia mai putin in film, dar suficent, mi-a placut in mod special de aparitia lui Darth Vader. Din punctul meu de vedere, s-a ridicat la nivelul asteptarilor.

3 3

08.09.2018

Nu ma consider un mare fan al filmelor Star Wars insa totusi episoadele anterioare, exceptand desigur pe cel ultim, mi-au placut mult, si probabil pentru ca aveam o anumita varsta cand le-am vazut. The Force Awakens mi s-a parut un film teribil de prost care si-a castigat pe nedrept imaginea pozitiva si niciodata nu am fost entuziasmat de realizarea acestuia, neindentificand suficiente detalii care sa-mi inspire o anume incredere in faptul ca filmul imi v-a place sau sa imi trezeasca un anumit entuziasm. Din fericire Rogue One mi s-a parut un proiect mult mai interesant inca din primele momente in care am realizat de existenta acestuia, rand pe rand numele care erau angajate in realizarea acestuia fiind mult mai diversificate si ofertante. In primul rand faptul ca Rogue One este regizat de Gareth Edwards mi-a atras cel mai mult atentia. Eu am ramas foarte surprins placut de catre munca depusa de regizor in realizarea remake-ului Godzilla, film impresionant din punct de vedere vizual. Iar astfel ma asteptam ca Rogue One sa fie de asemenea un film care sa-ti fure ochii, iar acest lucru parea deja o certitudine inca din trailere iar acum dupa ce l-am vazut afirm cu tarie ca are un impact vizual imens. Numele din distributie sunt sonore, foarte talentate si s-au dovedit alese foarte inspirat, fiind impresionat profund de interpretarile reusite de catre majoritatea actorilor. Imi place la nebunie de Felicity Jones, Riz Ahmed este pe val iar in ultimul am fost foarte atent la evolutia lui Ben Mendelsohn, care imi place din ce in ce mai mult. Villain-ul acestuia nu este unul chiar atat de convingator sau inspaimantator insa are o motivatie credibila, bazata in mare parte pe ambitie. Insa nici nu poti spune ca este principalul antagonist al filmului, Darth Vader are cateva scurte aparitii care chiar daca nu o intensitate aparte tot starnesc o anumita nostalgie. Povestea filmului este foarte interesanta si suna uimitor faptul ca aceasta se naste pur si simplu din introducerea episodului IV. Remarc destula inventivitate din partea scenaristilor care au putut aduce la viata o astfel de poveste doar dintr-o simpla idee. Asadar, probabil cum stiti toti, actiunea din Rogue One are loc dupa Revange of the Sith si se termina practic unde incepe A New Hope. Odata cu acest acest nou film, evenimentele din episodul IV devin mult mai plauzibile, daca pot spune asa; suna foarte interesant sa revezi A New Hope imediat dupa ce ai vazut Rogue One, incurajez acest lucru, incerc sa il realizez ei eu. Am avut unele temeri ca nu voi intelege perfect cea ce voi vedea in acest film, avand in vedere conexiunea directa cu ep. IV insa lucrurile din fericire sunt destul de simplificate, chiar daca apar anumite vechi personaje intalnite in trecut pe care nu mi le-am amintit exact. Filmul nu exagereaza si nici nu abunda in momente de actiune. Sunt clipe in care accentul cade in special pe dezvoltarea personajelor, cauzei acestora, pe poveste in sine. Insa cand vine vorba de actiune, filmul nu dezamageste chiar daca lipsesc populari cavaleri Jedi si sabiile colorate ale acestora. Cumva filmul reinventeaza ce inseamna Star Wars, adauga o noua perspectiva, cea a rebelilor iar astfel lucrurile capata o amploare mult mai mare. Cei familiarizati nu numai cu filmele anterioare probabil inteleg despre ce incerc sa vorbesc. Rogue One este un film mult mai bun decat The Force Awakens. Nu incerc sa il compar cu celelalte filme pentru ca nu are nici un sens. Mi-a placut destul de mult, a livrat cea ce asteptam si imi doream. Nu stiu exact unde ma dezamagit insa cred ca ii lipseste putin la nivelul emotional. De asemenea poate mai mult Darth Vader ar fi fost mai "cool". Ii acord nota 8 totusi. Il recomand cu desavarsire, in special acum cand ruleaza in cinema. Cat despre ce urmeaza in universul Star Wars nu stiu ce sa zic, urmatorul episod nu ma fascineaza inca chiar daca Rian Johnson este la carma acestuia iar Benicio Del Toro sa alaturat distributiei. Ramane de vazut. Pana atunci bucurati-va de Rogue One!

6 0

andystarx

08.09.2018