Romeo and Juliet

Dramă, Romantic (Italy, United Kingdom)

Franco Zeffirelli, Rozz Williams, Nico B.

William Shakespeare

Paramount, Dino de Laurentiis Cinematografica, BHE Films, Verona Produzione

5 Decembrie 2021

<p>Filmul reprezinta ecranizarea celebrei piese de teatru cu acelasi nume scrisa de William Shakespeare ,si prezinta o poveste de dragoste  reala a doi tineri ce lupta impotriva destinului.Actiunea are in centrul ei cele 2 familii importante ale Veronei,Capulet si Montague care de ani buni se aflau intr-o rivalitate continua ce antrena chiar si cei mai umili servitori ai curtilor.La un festin dat de lordul Capulet la care toata lumea buna a orasului era invitata cu exceptia celor din familia Montague ,Romeo,fiul acestora din urma se hotaraste sa mearga deghizat pentru a-si vedea frumoasa iubita Rosalind.O data ajuns acolo el se indragoste nebuneste de Julieta,fara macar a o cunoaste,urmand ca pana la sfarsitul serii si ea sa duca aceiasi soarta.</p><p>Dragostea ce ii uneste devine din ce in e mai mare si astfel ei planuesc sa se casatoreasca in secret,fiind uniti in faza lui Dumnezeu de un prieten al lui Romeo.In urma unui conflict cu familia Capulet,Romeo este expulzat din Verona,iar tatal Julitei hotaraste data nuntii acesteia cu Paris.Cu o seara inaintea nuntii,Julieta pune la cale un plan prin care sa ii ofere ocazia lui Romeo de a o vedea,insa rezultatul final nu va fi cel asteptat de acestia.</p>

snowbellg

08.09.2018

ACTORI SENZATIONALI, SCENOGRAFIE PROFESIONALA , ADAPTARE DE EXCEPTIE , COSTUME IMPECABILE, MUZICA SI INTERPRETARE DE EXCEPTIE ! SHAKESPEARE AR FI CU SIGURANTA MULTUMIT CA CINEVA ( ECHIPA FILMULUI ) AU VIZUALIZAT CE A GINDIT EL !

4 4

Oanna

08.09.2018

A ramas in istoria cinematografiei ca "Romeo si Julieta al lui Zeffirelli", diferentiindu-se de celelalte filme cu acelasi subiect prin amprenta regizorului. A fost controversat la vremea lui pentru ca actorii principali, spuneau carcotasii, ar fi prea tineri pentru rolul pe care il jucau.

9 1

An

08.09.2018

cred ca indiferent cate ecranizari am vedea, indiferent cati actori, regizori ar re-juca din nou si din nou aceasta nemuritoare poveste de dragoste, filmul lui Zefirelli este ramane unicul perfect in totul: cei doi actori care au fost cu adevarat Romeo si Julieta asa cum ti-ai imaginat, costumele, muzica, dansul acela momorabil in care cei doi se descopera, totul este minunat. Un film superb !!

4 1