Ronin

Acțiune, Thriller, Crimă, Aventuri (France, United Kingdom, United States of America)

John Frankenheimer, Marc Forster

United Artists, FGM Entertainment

25 Septembrie 1998

22 Septembrie 2020

O femeie aduce impreuna o echipa de specialisti in diverse domenii, in speranta ca vor reusi sa dobandeasca o geanta cu un continut misterios. Geanta se afla momentan in posesia unor fosti agenti ai KGB-ului si exista foarte multe persoane si organizatii care ar face orice sa intre in posesia ei

Rudolfo

08.09.2018

O legenda japoneza spune ca Ronin este numele generic al acelor samurai fara maestru. In acest film de exceptie, acest cuvant reprezinta supranumele unei grupari proscrise. Membrii acesteia sunt experti marginalizati de societate. Experti in orice, de la crime, lovituri, jafuri, pana la deturnari, spionaj. Nici o faradelege nu le este necunoscuta. Onorariul lor este cel mai piperat din bransa infractorilor de calibru mare, dar calitatea serviciilor oferite este desavarsita. Mercenarii Ronin – majoritatea, fosti membri ai serviciilor secrete - sunt angajati de un personaj misterios pentru a fura o servieta foarte bine pazita. Continutul misterios al acesteia este pe cale sa fie vandut de catre pazitorul ei unei filiere rusesti. Dupa ce misiunea este indeplinita cu succes, intre ronini incep sa apara disensiunile care degenereaza in tradari si lichidari. Cand unul dintre ronini inlocuieste servieta cu alta identica, toate planurile sunt date peste cap. Capul de afis al distributiei este tinut de tandemul Robert de Niro – Jean Reno care par sa se fi nascut pentru rolurile celor doi Ronini de frunte. In timp ce filma pentru Ronin, De Niro a fost anchetat in legatura cu o retea internationala de prostitutie, dar tachinarile justitiei se pare ca i-au facut bine. De Niro are o prestatie de cinci stele, iar Jean Reno este acelasi interpret incredibil de imprevizibil. Titulara rolului principal feminin este frumoasa Natasha McElhone. In Japonia Evului Mediu, Ronini – samuraii care nu reuseau sa-si apere stapanul erau dezonorati toata viata si, pentru a-si castiga existenta, traiau ca hoti sau ucigasi platiti. In filmul lui John Frankenheimer, membrii unei grupari clandestine care ajung sa se ucida intre ei, invrajbiti de o miza uriasa pusa la bataie de un client a carui identitate nici macar nu o cunosc.

7 6

cezarica98

08.09.2018

Un film excelent, cu un scenariu interesant, regizorul face o echipa buna cu actori din film,care sunt nemaipomeniti, mi-a placut mult de Sean Bean, scenele de urmarire sunt extraordinare,un film ce merita vazut si revazut.

4 3

svety

08.09.2018