Room

Dramă, Thriller (Canada, Ireland, United Kingdom)

Lenny Abrahamson

Elevation Pictures, Téléfilm Canada, Element Pictures, Irish Film Board, FilmNation Entertainment, No Trace Camping, Film4 Productions

16 Octombrie 2015

27 Septembrie 2020

Joy Newsome, cunoscută și drept Ma (Brie Larson), este ținută captivă împreună cu băiețelul ei în vârstă de doar cinci ani într-un șopron din grădină. Totul a început în momentul în care Old Nick (Sean Bridgers) a păcălit-o pe Ma să îl ajute să găsească un câine ce se pierduse. Ea a fost răpită atunci și adusă în „Cameră” - șopronul din grădina casei lui Old Nick. Șapte ani mai târziu, Ma și Jack (Jacob Tremblay) sunt încă prizonieri în acea Cameră și își doresc nespus să scape de acolo.

Pompiliu.Muscalu

08.09.2018

Un film exceptional, dupa multi cel mai bun din 2015.Personal, cred ca de vreo 4-5 ani n-am fost mai impresionat de o astfel de realizare (ma refer doar la productiile care pot intra in cursa la Oscar si Globurile de Aur). Scenariul formidabil, regia fara cusur, coloana sonora de nota 10, dar punctul forte al peliculei il reprezinta prestatia fenomenala a celor doi protagonisti - BRIE LARSON si JACOB TREMBLAY.Iar chimia dintre ei, unica...(te face sa te intrebi daca nu cumva sunt mama si fiu in viata reala...). ROOM ar putea aduna lejer 4-5 Oscar-uri, dar mi-e teama ca nu va fi asa...E doar un film independent, fara sute de milioane investite, milioane care trebuie recuperate. Indiferent ce va fi la marile premii, ROOM e un film mare, care face cinste cinematografiei "indie".Nota 10+!

3 1

dreidrei

08.09.2018

Un film reusit,dramatic,scenariu ca la carte,la fel si regia,actorii joaca bine,in special Brie Larson si Jacob Tremblay,Brie Larson merita Oscar,nota 8!

1 1

andystarx

08.09.2018

Un film neasteptat de bun,intre 8 si 9,si ca scenariu si regie,dar si jocul celor 2 actori,sper sa castige macar un oscar,iar micutului actor,ii prevad un viitor foarte bun !Filmul transmite niste sentimente puternice !

2 0