Trailer #1 00:00

Rose Red (2002)

| 27 January 2002 ()

Rose Red (2002)

27 Ianuarie 2002

30 Martie 2020

<p>Profesoara de psihologie Joyce Reardon, alcatuieste o echipa de experti in paranormal si porneste in elucidarea, dar si trezirea conacului Rose Red. Casa a fost costruita la inceputul secolului 20 pentru <span> </span>Ellen Rimbauer sotia unui magnat, si chiar daca ea a decedat casa se afla in continua schimbare. Acum ei trebuie sa elucideze misterele casei si de ce nu ale disparitiilor celor care ii calca pragul, toate inainte de a fi prea tarziu…. </p><p class="MsoNormal">O poveste pentru amatorii genului horror / mister / thriller si ai lui Stephen King. </p><p> </p><p> </p>

Bci2

28.08.2009

Ecranizare dupa o povestire cu strigoi si paranormal. Un film lung de 4 ore cu scenarizare foarte buna a unei povestiri cu strigoi. Mai intii porneste singura muzica la patefon, iar apoi apare un strigoi intr-o lumina alb-intensa, albastruie. In unele scene, grupul de barbati, femei si o fetita se ,,distreaza" dansand dupa muzica pornita in mod misterios de strigoi. Scenele de groaza sunt uneori doar vise ale celor prinsi in conacul ,,Rose Red"-,,Trandafirul Rosu" pe care nu-l pot parasi. Conacul e imens, mai mult ca un castel oarecum modernizat, si cu o gradina mare, unde se-ntimpla lucruri... Alte scene de groaza nu se intimpla insa doar in vise. Un covor enorm incepe sa se umfle in sus si ceva se misca pe sub covor, dar nu vedem nimic iesind de dedesuubt; doar o femeie este ingrozita dee toata scena cu covorul. Apoi, sunt usi enorme care se inchid si se incuie singure. Printre secventele de groaza se mai strecoara si scene normale, la inceputul filmului, si citeva scene, mai putine, fie vesele, fie de ,,dragoste". Actiunile strigoilor se desfasoara dupa un ,,plan", sau cu motive pe care nu le intelegem la inceputul filmului, dar care ii implica pe doi psihologi, o femeie--profesoara Joyce Reardon-rol jucat de Nancy Travis, si un barbat, tot psiholog, practicant. Scena cu fetita care face telekineza si apoi sirul de dominouri care cad este chiar amuzanta. Se infiripa un fel de scena de dragoste naiva --,, puppy love" cu fetita cu capabilitati paranormale si un baiat simpatic, dar cam uratel. Fetita este poate cea mai buna actrita din film. Evenimentele iau insa o intorsatura dramatica si apoi tragica. Care va fi deznodamantul? Sansele grupului de a scapa teferi din conac par neglijabile. Bun de vazut filmul daca ai la dispozitie patru ore in sir. Poate ca va lua un premiu daca juriul va avea rabdare sa vada tot filmul timp de patru ore. Probabil ca o versiune de trei ore ar fi avut mai mult succes deoarece actiunile regizate intr-un mod cam prea complicat, si ar fi fost mai reusite doar in trei ore de film in loc de patru.

2 8

Sibelius

17.04.2011

Mediocru. Mi s-a parut un fel de "IT" diluat si mult mai putin interesant. 6/10

2 2

adyddd

02.09.2009

Nu stiu daca e chiar un film de 10 dar faptul ca actiunea si suspansul te tin atent timp de patru ore fara sa te plictisesti sau chiar sa realizi ca e atat delung, e o performanta. Mie unul mi-a placut si il consider un film foarte reusit. Desi sunt saturat de filme cu case bantuite, totusi mi-a captat atentia. Pentru asta ii dau nota 10

3 1