Roxanne

Comedie, Romantic (United States of America)

Fred Schepisi

L.A. Films, Columbia Pictures, IndieProd Company Productions

19 Iunie 1987

23 Ianuarie 2021

Roxxane este o comedie aparuta in anul 1987, fiind regizata de catre Fred Schepisi. De scenariul filmului s-au ocupat Edmond Rostand si Steve Martin, iar rolurile principale au fost interpretate de catre Steve Martin si Daryl Hannah. Acest film este o ecranizare moderna a piesei Cyrana De Bergerac, de-a lui Edmond Rostands. C.D. Bales este seful pompierilor, care are din intamplare un nas enorm. Acesta angajeaza un nou pompier, Chris, care este foarte chipes, dar este inutil atunci cand vine vorba de femei. Roxanne este un astronom care abia a ajuns in oras. Aceasta se face imediat observata in ochii lui Chris, iar acesta il roaga pe C.D. sa il ajute sa-i faca curte. Ceea ce nu stie Chris este ca si lui C.D. i s-au aprins calcaiele dupa Roxanne, dar inca nu a gasit un moment potrivit pentr a-i spune, inca.

Yufeng

08.09.2018

O comedie romantică inspirată de piesa de teatru clasică "Cyrano de Bergerac" de Edmond Rostand.Steve Martin și Daryl Hannah sunt adorabili în acest film ușor trist ,dulce-acrișor,în care conflictul dintre spirit și corp ia proporții hilare.E un film drăguț,simpatic,pe care îl revăd mereu cu plăcere.

0 0

anca_georgiana

08.09.2018

mi-e dor de filmele cu steve martin,comediile de genul acesta pe care le-am savurat de fiecare data.un actor de exceptie cu un talent exceptional.este unul dintre actorii mei preferati.

1 0

08.09.2018

Roxanne mi s-a parut un film foarte dragut, amuzant si plin de romantism. Inca din primele cadre te surprinde placut si te amuza copios. Iar aceasta atmosfera este sustinuta pe intreaga durata datorita momentelor hazli dar si frumoasei povesti spuse. Am vrut sa urmaresc filmul cu putin timp in urma, acesta fiind difuzat la televizor. Insa din pacate nu am reusit sa ajung in fata micului ecran la timp dar totusi mi-am zis ca trebuie ca la un moment dat sa il vad. Iar acum ma bucur ca am sansa sa imi scriu concluziile despre aceasta comedie romantica. Sufletul fiilmului este reprezentat fara dar si poate de Steve Martin. Acesta face un rol grozav si aduce la viata un personaj delicat, caraghios, iubaret si foarte poetic. Energia radiata de acest caracter asigura din plin voia buna iar astfel nici plictiseala nu isi face aparitia. Roxanne este o comedie romantica excelenta, recomandarea perfecta pentru cei care cauta la un moment dat un astfel de film. Mi-a placut mult si chiar ma asteptam la un film atat de frumos.

0 0