Dramă (United States of America)

David Anspaugh, Mark Tarlov

Angelo Pizzo, Judith Roberts

TriStar Pictures

17 Septembrie 1993

19 Octombrie 2021

<p>'Rudy' Ruettiger e fiul unei familii de irlandezi muncitori de condiţie modestă. Familia sa e numeroasă, el are mulţi fraţi aşa că de multe ori acesta e neglijat. Rudy creşte în spiritul catolic şi dezvoltă un mare vis şi anume să devină jucător de fotbal american la Universitatea Notre Damme. Numai că Rudy are mici probleme care nu îi permit să obţină o bursă la universitate, este uşor dislexic iar fizicul său e departe de a fi al unui atlet. Toată lumea îi dă de înţeles că trebuie să renunţe la visul său. După liceu Rudy se angajează, dar el nu uită de idealul său şi începe să strângă bani pentru a merge la universitate. Când e pe punctul de a renunţa, cel mai bun prieten al său, singurul care l-a încurajat să îşi urmeze visul, Pete, are un accident de muncă ţi moare. În acel moment Rudy decide că va face tot ce e necesar pentru a-şi urma idealul şi pleacă la universitate deşi familia e sceptică şi nu îl incurajează în niciun fel.</p>

harryharry320

08.09.2018

Un film foarte frumos, sunt surprins sa observ ca nu are nici un comentariu. Rudy e chiar personajul principal al acestui film. Un tanar extrem de ambitios, care printr-o vointa dusa la extrem reuseste sa-i impresioneze pe toti cei cu care intra-n contact, reusind intr-un final sa-si indeplineasca marele sau vis. Mai multe nu spun, chiar va indic sa-l vedeti, o lectie de vointa care cu siguranta va v-a binedispune si va v-a incuraja in a va urma visele cu mai mare inversunare. ;) 10!

0 0

08.09.2018

Rudy este un film extraordinar care m-a impresionat profund.Nu ma asteptam la o asa poveste emotionanta,plina de dramatism si personaje atat de bine construite. Lumea sportului cuprinde o serie numeroasa de povesti dramatice,emotionante.Aceste povesti trebuie spuse pentru ca toata lumea sa cunoasca adevaratele sacrifici si satisfactii ale sportului. Rudy este un film excelent care merita o vizionare mai ales daca iubesti aceste povesti.

3 0

08.09.2018

rudy nu e un film doar despre sport, e un film despre vise, despre puterea de a-ti urma visul, despre perseverenta; despre cei cu inima curata, despre prietenie, altruism, spirit de echipa, e o lectie de viata ; poate pentru unii visul lui rudy pare infantil ; dar cred ca nici un vis, al nici unei persoane nu e infantil; la inceputul filmului este o replica ce ma urmareste si anume visele fac viata mi suportabila; asa ca nu e bine sa luam in deradere visele cuiva; un film frumos ce isi merita nota dupa imdb.

0 0