Rules of Engagement

Acțiune, Aventuri, Dramă, Istoric, Război (United States of America)

William Friedkin

Munich Film Partners & Company (MFP) ROE Production, Paramount, Seven Arts Pictures

7 Aprilie 2000

30 Noiembrie 2020

Avocatul Hayes Hodges si colonelul Terry L. Childers au luptat impreuna in razboiul din Vietnam. Hayes aspira la o cariera militara, dar o intamplare de pe front a pus capat viitorului sau in armata americana, lasandu-l plin de resentimente. Dupa ani, Hayes este chemat in ajutor de catre vechiul sau camarad, Terry, acum aflat pe banca acuzatilor. Printre altele, procesul ii va da prilejul lui Hodges sa isi exprime revolta fata de sistemul care l-a nedreptatit candva

kluxxl

08.09.2018

Un film bun.Unul dintre acele filme pe care le poti urmari si ca fan al filmelor de razboi, dar si ca fan al celor cu procese, avocati, procurori, dovezi...pe undeva chiar si o oarecare...conspiratie politica.Acting-ul este de calitate, regia creaza tensiunea necesara, cinematografia nu este pusa la grea incercare, iar scenariul este foarte reusit si bine adapt, cat despre faptul ca este inspirat din fapte reale...il face cu atat mai original.Cu siguranta se vor gasi cativa care sa spuna ca filmul este stereotipic si ca s-au mai facut astfel de productii, iar aceasta nu e prima, dar eu personal nu pot fi de acord cu asemenea afirmatii, atata timp cat pelicula in cauza trateaza intamplari ce au avut loc, avand la baza marturiile unor participanti la acele evenimente.Recomand filmul si mai recomand sa nu va lasati descurajati de nota acestuia, ori de anumite pareri ce orbiteaza in jurul acestei productii.Urmariti filmul si creati-va propria opinie cu privire la acesta.Vizionare placuta!

6 1

08.09.2018

mi-a placut mult filmul, pentru ca iti solicita gandirea; te face sa vezi si cele doua fete ale monedei; nimic nu e alb sau negru , totul e un imens gri; depinde din ce unghi privesti, din care tabara; interpretare exceptionala a celor doua staruri : jones si jackson; nu stiam ca filmul a fost realizat in baza unor fapte reale, nu stiam de un asemenea incident in yemen; intr-adevar nota data pe imdb este injusta; e mult prea mica si n reflecta adevarata valoare a filmului;

0 0