Rumble Fish

Acțiune, Crimă, Dramă (United States of America)

Francis Ford Coppola

Universal Pictures

20 Octombrie 1983

20 Septembrie 2021

Rusty James este liderul unei mici gasti pe cale de destramare, dintr-un mic oras industrial. El traieste in umbra fratelui sau mai mare, The Motorcycle Boy, presupus mort, fost conducator al gastii. Inainte de disparitia sa, acesta a introdus un tratat, prin care toate razboaiele intre gasti sa fie incetate. Mama lor i-a parasit, tatal este alcoolic, scoala nu are nici o semnificatie pentru Rusty, iar relatiile cu fetele sunt superficiale. Cand Rusty rupe tratatul si se bate cu Billy Wilcox, intamplarile rezultate ii vor schimba intreaga viata.

bya19

08.09.2018

nu prea ma uit la filme gen drama,crime....dar acesta este unul chiar bun...mi-a placut la nebunie.....si bineinteles cand e prezent un actor ca philip andre..:X:X merita vazut:X

0 0

onixvs

08.09.2018

Filmul hmmm e bunicel,nu spun ca acuma merita 10,dar fiind un impatimit al dramelor ,ii dau un 9, cu toate acestea o sa-l mai vizionez odata .

1 0

mar888

08.09.2018

O drama despre conditia umana, viata si singuratate, subiecte care vor fi actuale in orice timp si vreme. O pelicula alb-negru in stilul retro, probabil ve-ti spune nimic deosebit, dar anume asa vom simti atmosfera filmului si vom vedea ce vede si personajul principal care sufera de daltonism si este un idealist. O istorie despre singuratate celor care o data au fugit, au abandonat, au uitat...Un film frumos cu actori care au interpretat superb: Mickey Rourke(cit de frumos era atunci), Matt Dillon, Diane Lane si Nicolas Cage. Unii ar spune ca actiunea este monotona, plictisitoare, naiva, dar eu cred ca de fapt filmul este ca o oglinda unde este reflectata imagine fiecaruia dintre noi, atunci cind meditam despre cine suntem si rolul nostru in aceasta lume.

1 0