Acțiune, Crimă, Dramă, Mister, Thriller (United States of America)

Jaume Collet-Serra, André Schäfer

Brad Ingelsby

RatPac-Dune Entertainment, Vertigo Entertainment, Energy Entertainment

11 Martie 2015

13 Martie 2015

<p style="margin-bottom: 0in; line-height: 100%">Fost mafiot cu reputatie si gangster de temut, Jimmy Conlon este bantuit de ororile comise in tinerete, dar si hartuit neincetat de un politist determinat sa il arunce dupa gratii. La 55 de ani, il mai consoleaza doar sticla de whiskey si bunul sau prieten Shawn Maguire, un alt cap al mafiei. Atunci cand fiul sau, Mike, devine tinta gangsterilor, Jimmy este nevoit sa aleaga intre viata de infractor si familia pe care a abandonat-o cu mult timp in urma.</p><p> </p><p> </p>

valy94

08.09.2018

Mi-a placut mult de tot . Chiar nu ma asteptam ,auzisem de la cineva ca e peste "Taken 3" si clar asa a fost . Imprevizibil , captivant , foarte bun .

2 2

stricted

08.09.2018

Chiar nu ma asteptam. Imprevizibil , captivant , foarte bun .

1 19

08.09.2018

In vara anului trecut cat de cat am ramas surprins de titlul Non-Stop, in regia lui Jaume Collet-Serra. Acelasi regizor s-a intors in aceasta perioada cu Run All Night, titlul care exact de acum un an imi starnise curiozitatea. Stiam exact de numele care participa la realizarea acestui film iar acest fapt cred ca a fost principalul motiv pentru care mi-am indreptat atentia asupra filmului in aceasta zi. Run All Night mi s-a parut un film de actiune decent insa sincer sa fiu ma asteptam sa ii acord o nota putin mai mare. Nota este doar 6 pentru ca nu am putut trece cu vederea lipsa de interes din partea regizorului pentru miciile detalii. Insa focalizarea pe actiunea centrala fost una intensa iar astfel ritmul actiunii a fost unul alert. De asemenea si momentele de actiune au fost ok iar firul narativ a fost cat cat interesant si prea putin previzibil. Regia filmului a fost buna, intentiile regizorului au fost pozitive insa ma nemultumit acea lipsa de concentrare asupra acelor mici detalii. Un alt minus a aparut odata cu aparitia personajului Price, care mi s-a parut din pacate foarte stupid. Chiar daca ii port o admiratie mareata lui Common, de aceasta data am ramas surprins neplacut de interpretarea acestuia si nu mi-a placut de loc. Cat despre Joel Kinnaman opinia mea este radical schimbata. Imi place de acest actor foarte mult, are un potential urias iar nici nu stiti cat de mult astept Suicide Squad. Numele Liam Neeson pentru mine nu mai spune foarte multe, acest lucru intamplanduse ori de cate ori actorul abordeaza fara incetare astfel filme de actiune. Nu face o treaba atat de groaznica insa ma supara faptul ca nu incearca mai mult sa diversifice partituriile abordate. In incheiere ajung la concluzia ca Run All Night merita cu siguranta vizionarea. Clar nu toata lumea va nota filmul doar cu 6 si probabil alte persoane vor gasi acest film mult mai bun. Nu pot spune ca nu mi-a placut, iar acest fapt este clar ca buna-ziua. Se putea mai bine cu mult.

3 3