Running with Scissors

Dramă, Comedie (United States of America)

Ryan Murphy

TriStar Pictures

27 Octombrie 2006

9 August 2020

<p>Augusten (Jack Kaeding) este un copil de sase ani, care-si depaseste varsta din toate punctele de vedere si care trebuie sa faca fata unei familii cu grave probleme “existentiale”: mama, Deirdre (<a href="/persoane.php?cod=308">Annette Bening</a>) este o poeta cu disfunctionalitati psihice, dar cu un suflet de poeta, iar tata, Norman (<a href="/persoane.php?cod=225">Alec Baldwin</a>), un alcoolic care nu-si poate intelege propria viata, cu atat mai putin pe cea a sotiei si a copilului lui. Augusten (acum <a href="/persoane.php?cod=19273">Joseph Cross</a>) creste, iar adolescentul care devine trebuie sa se imparta intre cei doi parinti divortati. </p><p>Surpriza vietii lui o va avea in momentul in care mama sa il va da spre adoptie psihiatrului ei, Dr. Finch (Brian Cox), cel care nu reusise sa-i salveze casnicia prin metodele lui neconventionale, iar ceea ce urmeaza este o aventura fantastic-cosmaresca, la capatul careia Augusten va descoperi lucruri (despre lumea din jur si chiar despre el insusi) nebanuite pana atunci. O comedie inteligenta regizata de <a href="/persoane.php?cod=69818">Ryan Murphy</a>, din a carei distributie impresionanta fac parte, pe langa cei amintiti, si <a href="/persoane.php?cod=7962">Joseph Fiennes</a>, <a href="/persoane.php?cod=6790">Gwyneth Paltrow</a>, <a href="/persoane.php?cod=784">Evan Rachel Wood</a> si <a href="/persoane.php?cod=24389">Dagmara Dominczyk</a>.</p>

tzepeshgr

08.09.2018

Alterneaza momentele terne cu momentele alerte, are o coloana sonora care in anumite momente pur si simplu nu are nicio legatura cu desfasurarea actiunii... Ciudat film!

3 2

Patronu

08.09.2018

O comedie neagră extrem de sadică ce debordează în energie şi imaginaţie, însă care o mai ia şi pe arătură pe alocuri. Actorii sunt unul şi unul, Brian Cox în rolul unui doctor nebun, Annette Bening interpretează impecabil decăderea unei femei cu gânduri de preamărire, rol pentru care s-a ales şi cu o nominalizare la Globul de Aur, iar pe lista distribuţiei se mai regăsesc Joseph Fiennes, Alec Baldwin sau Gwyneth Paltrow în roluri cât se poate de ciudate. Filmul nu se ia niciodată în serios şi nici nu are tente de credibilitate, fiind o satiră mai neobişnuită care m-a făcut să râd copios în anumite momente. De văzut o dată.

5 2

Madame.wtf

08.09.2018

Singurul film pe care l-as putea considera o drama amuzanta. E trist si in acelasi timp amuzant ca cineva sa creada ca Dumnezeu ii comunica prin fecale. E trist si in acelasi timp amuzant sa ai o minte "constipata". E din nou trist si amuzant ca un baiat de 15 ani, cu o mama lesbiana, sa se culce cu un schizofrenic de 37 de ani. Singurul film atat de trist, dar atat de amuzant.

2 0