Double Negative, Exclusive Media Group, Cross Creek Pictures, Revolution Films, Working Title Films, Imagine Entertainment

2 Septembrie 2013

27 Septembrie 2013

O dramă biografică centrată pe rivalitatea dintre șoferii de Formula 1, James Hunt și Niki Lauda în timpul sezolunului de curse de Formula unu din 1976.

dananico

08.09.2018

Un film interesant despre viata periculoasa si tragica a conducatorilor de masini Formula 1.Multe vietii sau pierdut este un sofat foarte periculos, putine filme sunt cu si despre pilotii si pericolele care ii inconjoar la tot pasul

3 7

AAvramescu81

08.09.2018

E cel mai bun film cu curse de masini. Mi s-a facut piele de gaina cand am vazut filmul. Am fost la Arad sa-l vad pentru ca in Timisoara nu l-au adus. Cu aceasta ocazie am vazut si Escape plan care nu a rulat din nou la Timisoara. E exact povestea rivalitatii celor 2 care a intrat in istorie. Sunt si imagini din arhiva. Ii vedem cum aratau in realitate. Pe Daniel Bruhl nu-l stiam dar l-a interpretat exceptional pe Niki. Cei care sunt pasionati de sporturile cu motor si nu numai e un film care merita vizionat la cinema. Din pacate nu ruleaza in prea multe orase. In saptamana cu Runner runner trebuiau sa aduca la Timisoara acest film.

3 4

radu92paul

08.09.2018

In primul rand doresc sa aplaud scenariul lui Peter Morgan,de care sigur o sa auzim la oscaruri.In al doilea rand nu putem trece neobservati de regia lui Ron Howard,care cel putin din punctul meu de vedere este un vizionar in a crea scene spectaculoase si personaje pe care sa nu le uiti usor. Filmul inspirat din fapte reale ne prezinta celebra viata a celo doi piloti din formula1, austriacul Niki Lauda si englezul James Hunt. Niki Luda interpretat de Daniel Brühl reprezinta simbolul timiditatii si umilintei,este genul de om destept dar incapabil sa isi faca prieteni ,nu degeaba era poreclit,,sobolanul'', intradevar impecabil interpretat de un actor no-name in industria americana de film. In directia opusa James Hunt interpretat de Chris Hemsworth este tipul de om iresponsabil, caruia i placeau petrecerile,alcoolul si femeile, dar avea si o calitate pe care eu o consider foarte importanta in viata:capacitatea de a invata din greseli si de a te adapta nevoilor celor din jur,de aceea recunosc ca nu ma asteptam la un joc actoricesc asa de bun din partea lui. Regia este foarte buna,iar coloana sonora a lui Zimmer este destul de impunatoare in redarea cadrelor spectaculoase ale filmului.Un plus si pentru efectele speciale si imagine. Ron Howard a reusit foarte bine sa redea scenariul incat sa nu plictiseasca,iar in unele momente filmul ne ofera si niste scene puternice: scena de pe podgoriile Toscanei,foarte relevanta,in alcatuirea imaginei lui Niki Luda,sau mi-a placut foarte mult discursul lui Luda in sala de conferinta inaintea cursei de la Nürburgring. Este printre cele mai bune biografii din ultimul timp,ofera personaje puternice,cadre romantice si multa adrenalina.Un film de premiat.nota 10/10

1 1