De rouille et d'os (2012)

Dramă, Romantic | 17 May 2012 (France, Belgium)

Rust and Bone (2012)

De rouille et d'os

Dramă, Romantic (France, Belgium)

Jacques Audiard

Why Not Productions, Les Films Du Fleuve, France 2 Cinéma, Page 114, Lumière, Lunanime, Ciné+, France Télévisions, Centre du Cinéma et de l'Audiovisuel de la Fédération Wallonie-Bruxelles, VOO, Vlaams Audiovisueel fonds, Région Provence-Alpes-Côte d'Azur, Département des Alpes-Maritimes, Casa Kafka Pictures Movie Tax Shelter Empowered by Dexia, Canal+, Radio Télévision Belge Francophone

17 Mai 2012

29 Octombrie 2020

<p>Alain e tatăl unui băiat de 5 ani, care nu are un serviciu şi e nevoit să călătorească prin Franţa făcând autostopul. El o cunoaşte pe Stephanie, care lucrează ca dresor al balenelor ucigaşe la Marineland. La scurt timp după prima lor întâlnirea, ea îşi pierde ambele picioare într-un accident de muncă. Alain câştigă uneori din lupte, iar relaţia celor doi ajunge să fie una lucrativă, Stephanie tratându-l cam la fel ca pe balenele ei ucigaşe: îl antrenează, îl recompensează pentru comportamentul adecvat şi îi corijează scăpările datorate unor puternice instincte animalice ale lui. Ea îi devine manager de lupte, după ce îşi dă seama că el a intrat în ringul unor lupte ilegale, în stilul gladiatorilor. Amândoi sunt persoane cu dizabilităţi, doar că ale ei sunt fizice, iar ale lui sunt emoţionale.</p>

gherghinciu

08.09.2018

Scurta descriere a filmului e cretina, de foarte mult timp nu am urmarit desfasurarea actiunii cu atata placere. Un film de viata, dur cu personajele , real , fara mila cu destinul "eroilor" , deopotriva un amestec de dragoste, traire emotionala si indiferenta, speranta si deznadejde....superba linia narativa, fara sa te plictiseasca, un film de familie , recomandat insa adultilor, pentru ca scenele de sex si dragoste pentru pudicii imberbi ar putea deranja!:)

5 0

rocco123

08.09.2018

Filmul este centrat în jurul valorii lui Ali și Stephanie, jucat de Matthias Schoenaerts și Marion Cotillard. Povestea are o intensitate ascuns al scenariului, care este intens efectuat de Schoenaerts și Marion Cotillard. Povestea este despre relația dintre un bărbat handicapat emoțional și o femeie cu handicap fizic. Lipsa lui de simpatie și înțelegere este aproape un avantaj pentru ea. Jacques Audiard este producătorul senzațional, nominalizat la Oscar, în filmul Un Prophète. Matthias Schoenaerts este actorul principal din filmul Bullhead, filmul nominalizat la Oscar. Este un film bun de vizionat.

2 5

drent

08.09.2018

Cel mai bun motiv pentru a urmări acest film, este abordarea deprimant de realistă a relațiilor umane. O poveste de iubire atipică, mai mult pragmatică (gen Friends with Benefits) decât romantică, între două ființe care practic se agață una de cealaltă ca sa scape de calamitățile pe care soarta le-a aruncat în calea lor. 8/10...

10 6